Vinyllover
Hi-Fi freak
Sthlm blackout. Svenskene kan ! På Prime TV.
Jeg har sansen for den serien.Netflix: Maestro i blått.
Gresk alt mulig-drama med dopsmugling, hvitvasking, musisering, konebanking, familiefeider, bestikkelser, drap, feil kjærlighet, vinsmaking og matlaging på en liten øy nær Korfu. Dritpen female lead.
Disney+Og hvor ser du the Bear?
Er ganske enig, men synes at enkelte episoder kunne vært snørt i hop litt mer.Vis vedlegget 1042197
Denne herlige perlen av en kaotisk serie er verdt hvert sekund man binger av den. De voldsomme svingningene fra topp til bunn er eventyrlige.
Siste sesong har noen herlige rolige partier.. noen herlige fuck off partier.. og er bare sinnsykt bra laget.
Fortjener alle nominasjoner til priser og litt til.
I gamledager syntes jeg henne var jækla sexy.Jamie Lee Curtis er best
Skal sjekkes ut...når jeg er ferdig med Kaos, i mårra.Netflix: Maestro i blått.
Gresk alt mulig-drama med dopsmugling, hvitvasking, musisering, konebanking, familiefeider, bestikkelser, drap, feil kjærlighet, vinsmaking og matlaging på en liten øy nær Korfu. Dritpen female lead.
Hvis du skal se the Bear for å se en sexy Jamie, blir du kanskje litt skuffet.I gamledager syntes jeg henne var jækla sexy.
Har ikke sett Bear. Kanskje jeg skal se....senere.
Fruen og yngstemann ser på Kaos. Jeg dropper inn og ut pga jobb, men har sansen.Skal sjekkes ut...når jeg er ferdig med Kaos, i mårra.
Også fra de greske øyer, Kreta.
Halveis nu, burlesk gude serie med Goldblum som gudenes konge, Zeus.
Rare greier, men likevel et friskt pust ift mange kjedsommelige andre serier.
Estetisk nydeleg serie.Jeg er sent ute som vanlig, men jeg har begynt å se på Mad Men. Overraskende bra, og serien tar opp mange interessante emner.
Jeg har nettopp begynt på Sopranos...Jeg er sent ute som vanlig, men jeg har begynt å se på Mad Men. Overraskende bra, og serien tar opp mange interessante emner.
Kan ikke uttale meg om Handmaid's Tale, men er enig i at kvinneundertrykkingen gnis godt inn i Mad Men. Uansett synes jeg serien gir et fascinerende innblikk i et fascinerende tiår.Estetisk nydeleg serie.
Vi byrja å sjå han på eit tidspunkt lenge etter han var ferdig på TV, men ramla av ganske fort. Mange gode poeng, men det vert fort ganske trøysteslaust å sjå time etter time med kvinneundertrykking. Litt av same grunnen til at vi slutta å sjå Handmaid's Tale.
Det er ikkje ein kritikk av seriane per se; det er openbert kvar sympatien til serieskaparane ligg.
Litt tregt, men greit nok. Blir interessant videre Lille Axel er ikke nevnt i So Long.. Kanskje mer interessant hans historie.To episoder inn I So Long, Marianne (NRK). Bra greier.
Plakatene med info ved episodeslutt må jeg pause for å få med meg musikkutvalget.
Kona og jeg elsket Mad men.Estetisk nydeleg serie.
Vi byrja å sjå han på eit tidspunkt lenge etter han var ferdig på TV, men ramla av ganske fort. Mange gode poeng, men det vert fort ganske trøysteslaust å sjå time etter time med kvinneundertrykking. Litt av same grunnen til at vi slutta å sjå Handmaid's Tale.
Det er ikkje ein kritikk av seriane per se; det er openbert kvar sympatien til serieskaparane ligg.