Annonsen er lagt inn som favoritt på Finn Frister, men juletiden med mye utgifter……Du skulle jo hat denne i benken.
Line Magnetic LM-215CD | FINN torget
Hel og pen CD-spiller selges da den ikke blir brukt. Kjøpt i slutten av 2018 og egentlig aldri tatt ordentlig i bruk siden deler av anlegget har stått nedkoblet i lang tid etter en flytteprosses. Solig og fin spiller med god kvalitetsfølelse. Original fjernkontroll, nettkabel og emballasje...www.finn.no
TakkGratulerer med flott riaa
TakkGratulerer så mye.
Takk Anbefaler deg virkelig å gjøre det. Hos meg spiller dette mye bedre enn det gjorde med VYNL . Kan selvfølgelig ha litt med at jeg syntes det var for lite gain i VYNL.Grattis med ny riaa lenge tenkt å prøve noe fra han, spennende produkter.
God helg mister
mvh
godt spørsmål, tror hun bor på Askøy fortsatt. Gav vel ut et soloalbum eller to etter Tomboy sluttet.Ja, hvor ble Torhild Sivertsen av? (Var det ikke det hun het?)
"Torhild Sivertsen dyrker sin interesse for mat ved å jobbe i et lokalt cateringfirma, samtidig som hun skriver sine matspalter."Ja, hvor ble Torhild Sivertsen av? (Var det ikke det hun het?)
Trist at en kvinne med hennes flotte stemme skal holde på med fårikål og syltelabber 🥹"Torhild Sivertsen dyrker sin interesse for mat ved å jobbe i et lokalt cateringfirma, samtidig som hun skriver sine matspalter."
Ikke for alle, med den menyen sitter nok motoren i Flekkefjord og siklerTrist at en kvinne med hennes flotte stemme skal holde på med fårikål og syltelabber 🥹
Hehe det skal du ikke se vekk fraIkke for alle, med den menyen sitter nok motoren i Flekkefjord og sikler
"Torhild Sivertsen gjør comeback med Notodden Blues Band"Trist at en kvinne med hennes flotte stemme skal holde på med fårikål og syltelabber 🥹
Gav ut plate med dem i 2003."Torhild Sivertsen gjør comeback med Notodden Blues Band"
Bare hyggelig å kunne hjelpe en villfaren inn på den rette sti…!Her går det unna
Takket være en god venn her på HFS ble jeg gjort oppmerksom på at det lå en Thorhauge Low Cost riaa på Finn. Jeg har vært fristet til å prøve en slik lenge etter å ha hørt musikk hos ham.
Så nå er den på plass i racket hos meg. Hadde litt støy til å begynne med, men samme venn donerte et sett med originalrør og etter bytte av ecc81 røret forsvant støyen
TAKK @erikr
Etter et par dager med mye musikk er jeg rimelig sikker på at jeg aldri har hatt en bedre MM-riaa i hus!
Dette er utgaven med litt høyere gain, og en 0,6 db heving i bassen. Perfekt her hos meg!
Vis vedlegget 884099
Spennende! Skal følge med på dette prosjektetI dag skjer det jammen mye her på godset
Bestilte ny strømforsyning til Node2 fra Polen torsdag kveld, fredag kom Mail fra UPS om at pakke var meldt fra selger. I formiddag ble pakken levert i postkassen. Kjappere enn om jeg hadde ventet noe innenlands med Posten tipper jeg.
Vis vedlegget 888261
Så får vi se hvor lang tid det tar før den blir montert VTA on the fly til Jelcoarmen min ligger fortsatt trygt i esken sin, kjøpte den vel i fjor vår