Forsterkeren driver Harbeth M30.1. Har ikke brukt annet enn 4 Ohm-uttaket, men det skal prøves. Takk for tips!Ah, min store kjærlighet også. Hvilke HT bruker du sammen med bøllen? Prøv å bruke 16 Ohm-uttaket en dag. Kanskje du liker det bedre, du også.
Høsten lar vente på seg, så jeg spiller med verandadøren åpen akkurat nå. Får se hva naboene sier i morgen
Ah, min store kjærlighet også. Hvilke HT bruker du sammen med bøllen? Prøv å bruke 16 Ohm-uttaket en dag. Kanskje du liker det bedre, du også.
Høsten lar vente på seg, så jeg spiller med verandadøren åpen akkurat nå. Får se hva naboene sier i morgen
Vel, forskjellen mellom oss er at du sovner foran anlegget fordi du er gammel, sliten og hører på kjedelig musikk. Jeg, derimot, sover naken på ryggen foran forsterkeren fordi jeg er hot, hot, hot!Det er riktig, vi kjenner ikke hverandre men JEG kjenner lusa på gangen Sovner også foran anlegget til tider. Særlig på kalde vinterdager.
Denne forsterkeren bruker Klipsch i sitt eget showrom på Klipschorn.
HeiEn kompis har akkurat hanket inn to par av de forsterkerne her.....APL 833
Vis vedlegget 468480
- pluss tre par av de noe mindre voldsomme APL 50TNT
Vis vedlegget 468481
Jeg kan få et par av hver hvis jeg vil. Nesten synd jeg ikke har bruk for de
Voldsomme saker! At du ikke har bruk for de har vel aldri stoppet deg fra å anskaffe deg godsaker, Sluk?
Savner en anstendig tråd for PP? Er vel bare å starte en?
Du vet, Evo, at skal man få damene til å være interessert i utstyret, så er det en fordel at den ser voldsomt ut, neff neff, wink wink!^det var voldsomme greier
O
Fantastiske blokker dette, hvilke 211-rør bruker du? Har de samme stående i boden i påvente av noe mer lettdrevet enn Snell A3i som står i stuen for øyeblikket.En oppdatering av det jeg bruker pt av SET.
Consonance Cyber 211. Synes de er vakre med sine skarve 16w.
Living Voice sin versjon av KR300B er knallbra
Vekt er nå nærmere 400 kg totalt.2-delt SET mono fra Reinout de Vries.
Vekt 280kg.
Rør:
Inngang - 6SN7 el 6N7
Driver - Elrog 300B
Utgang - Philips TB 3 / 1000
Vis vedlegget 468866
Vis vedlegget 468867
Vis vedlegget 468868