Sevald
Avviker.
Da går jeg heller for noe brukt å braHar lest at de låter mindre dynamiske enn de gamle men ikke hørt de selv.
Jeg kjøpte en tidlig tysk pressing for noen år siden, ligger ikke så veldig høyt i pris disse.
Da går jeg heller for noe brukt å braHar lest at de låter mindre dynamiske enn de gamle men ikke hørt de selv.
Jeg kjøpte en tidlig tysk pressing for noen år siden, ligger ikke så veldig høyt i pris disse.
Hvor dyre da? Jeg er glad i JD men ikke super fan, så kanskje de passer bedre for noen andreKan vurdere og selge to av mine Uk-presser FAC 10 Textured cover og FAC 25. Dem er nok ganske høyt i pris nå? så det er nok for spesielt interesserte
Jeg må sjekke opp først så jeg vet hvilken press/utgave det er? Da må man inn på runout's og lese.Hvor dyre da? Jeg er glad i JD men ikke super fan, så kanskje de passer bedre for noen andre
Skal sjekke mine jeg også etter hvert.Det er ikke så lett alltid og finne frem i plate press djungelen men med hjelp av discogs søke funksjon er det nok disse to som jeg har til salgs ev?
Joy Division – Unknown Pleasures (1980, Vinyl) - Discogs
Joy Division - Closer (Vinyl, UK, 1981) For Sale | Discogs
Vanskelig og sette en pris, platene er fine og spiller bra mener jeg. Sjelden jeg selger noe plater må nok bryte noen sperrer først kanskje skulle gått i terapi hos karmana
Kanskje vi kan stifte en forening?Så mange fristelser på en søndag Jeg har også en del vinyl som jeg burde solgt videre, men sliter med hamstring
Jeg er medKanskje vi kan stifte en forening?
Eller i det minste ei Facebookside.
"Vi som sliter med hamstring av vinylplater og later som vi gjør noe med det" .,
Du har den vel i samlingen? og den kommer sikkert her ogDen er bra
Jeg trekker den tilbake ..... men Ozzy har spilt veldig mye høy musikk gjennom livet!Hei hei hei…. Ikke et skeivt ord om Ozzy
Jeg trekker den tilbake ..... men Ozzy har spilt veldig mye høy musikk gjennom livet!
Black Sabbath (Sabotage), sammen med Slade var jo mine favoritter som ung gutt
Ozzy var også svært pen i sine yngre dager
Plz, ikke noe negativt om OzzyOzzy var den store barndomshelten. Gledet meg til å se The Osbourne på tv, men fant da ut at han var blitt helt løk Fremstår faktisk mere oppegående i dag. Black Sabbath med Ozzy er udødelig for meg. Kompisgjengen på besøk og drikker øll, da blir aldri Sabbath feil Ellers så gikk det i det vanlige som Dio, Accept, judas osv.
Ikke så rent liten hellerÅ der gikk du på en smell
Så etter rør bytte beholder du den?Ikke så rent liten heller
Den er ikke min lengre Tenker at jeg vil teste EAR 324 på et tidspunkt. Ellers så er jeg godt fornøyd med Gold Note.Så etter rør bytte beholder du den?
mvh
Trinnov er flotte saker og står på ønskelisten. Gutta her oppfatter jeg som ren reklame.Sjekk denne @Sevald
Disse gutta kan litt om musikk for å si det forsiktig
Vis vedlegget 941778
Vis vedlegget 941779
Hvor mange flasker Whisky fikk de..... tror du?Trinnov er flotte saker og står på ønskelisten. Gutta her oppfatter jeg som ren reklame.
Ja, det er litt kjipt! Kunne ønske Trinnov lagde en grundig walkthrough istedet for slike overfladiske intetsigende infomercials. Jeg tittet på flere slike videoer i denne serien og det er temmelig åpenbart at flere såkalte proffer, faktisk ikke har snøring.Trinnov er flotte saker og står på ønskelisten. Gutta her oppfatter jeg som ren reklame.
Disse videoene skiller seg vel ikke fra andre salgs-stuntJa, det er litt kjipt! Kunne ønske Trinnov lagde en grundig walkthrough istedet for slike overfladiske intetsigende infomercials. Jeg tittet på flere slike videoer i denne serien og det er temmelig åpenbart at flere såkalte proffer, faktisk ikke har snøring.
Isteden for å bare fortelle oss hvor god kaken er, hva med å gi oss oppskriften?
Nei, de skiller seg i hvertfall ikke positivt ut! Har nå sett andre produsenter av div produkter gi langt bedre innsikt i sin tilnærming og filosofi. Dette er som @Sevald påpekte og nå du selv, bare intetsigende salgspjattDisse videoene skiller seg vel ikke fra andre salgs-stunt
Hmmmm, Trinnov har den beste kundeservice jeg har noengang kommet over, noengang
Kunne ønske Trinnov lagde en grundig walkthrough: Det er bare å spørre dem, så får du svar på alt du ber om; om du er kunde eller ikke spiller ingen rolle, de svarer deg som regel på under 10 minutter!
Trinnov support: support@trinnov.com
Trinnov director of sales treffer du også her, og han svarer: arnaud.destinay@trinnov.com
Trinnov ceo Arnaud Laborie, tipper: arnaud.laborie@trinnov.com
Å antyde at gutta i Leftfield ikke har snøring er vel litt drøyt i overkant
Man kan jo i det minste starte med disse.Ja, det er litt kjipt! Kunne ønske Trinnov lagde en grundig walkthrough istedet for slike overfladiske intetsigende infomercials. Jeg tittet på flere slike videoer i denne serien og det er temmelig åpenbart at flere såkalte proffer, faktisk ikke har snøring.
Isteden for å bare fortelle oss hvor god kaken er, hva med å gi oss oppskriften?
Det jeg synes er litt elitisk av Trinnov er at de nærmest hevder at begrepene de bruker i settings er universelle, for er ikke begrepene googlebare, er de interne imo. Under advanced settings er det mange selvforklarende og noen mer kryptiske justeringsmuligheter. Når de nevner de kryptiske hopper de glatt over uten å forklare med annet enn, "overlat dette til de boklærde". Dermed viste dessverre webinarene seg ubrukelige for meg.Man kan jo i det minste starte med disse.
GoToStage.com
www.gotostage.com
Et utvalg av Webinarer de har kjørt gjennom tidligere som tar for seg litt av hvert.
Hmmm, det forklarer vel i stor grad hvor du har bosatt degDet finnes to typer mennesker: De som straks stopper og spør om retningen når de er usikre og de som gjerne kjører seg litt vill bare for eventyret av å finne stedet selv.
Hva mener du? At jeg har bosatt meg et sted hvor alt sentralt finnes ved å kjøre rett sørover eller nordover under 1 time? At jeg snuser for halv pris? At det ikke krever full tank og proviant for å komme meg til Hortenmessen? At ikke jeg må betale kost og losji for å henge i sjappa i Ski? At ikke hifiutstyret krever rust-coating eller impregnering for å holde ut garantitiden? At ikke Rødt har plass i kommunestyret?Hmmm, det forklarer vel i stor grad hvor du har bosatt deg
Hva mener du?Hva mener du? At jeg har bosatt meg et sted hvor alt sentralt finnes ved å kjøre rett sørover eller nordover under 1 time? At jeg snuser for halv pris? At det ikke krever full tank og proviant for å komme meg til Hortenmessen? At ikke jeg må betale kost og losji for å henge i sjappa i Ski? At ikke hifiutstyret krever rust-coating eller impregnering for å holde ut garantitiden? At ikke Rødt har plass i kommunestyret?