duc999
Hi-Fi freak
Den kjøpte jeg også
Den kjøpte jeg også
Vet ikke, orket ikke å lese artikkelen. Er liksom en grense for hvor mange kriser i verden en skal ta inn øve segÅ huff, stakkars. Måtte han amputere et bein for å spise det ?
Måtte ha skinka hans for å få kjøtt på den.Å huff, stakkars. Måtte han amputere et bein for å spise det ?
Håper han blei matforgifta
Kjennes sånn ut på kroppen. Var et slit detteOi, blitt pensjonist?
Her ble jeg lei av å kjøpe dyr ved. Når en må betale 99kr sekken, og jeg fant ut at sekkene var 30L og ikke 40L var det ut å brette opp armene. Samtidig tenker jeg at dette gir en ræva timelønn og jeg burde heller tatt noen ekstra vakter på jobb. Pengene jeg sparer ved å holde meg med ved selv, kan etter noen års besparelse, brukes på en lekker strømkabelHer i nabolaget virker det som om alle pensjonister har samme hobby, nemlig motorsag, og hver vedkubbe må jo freses til med presisjon, med motorsaga på maks turtall.
Så pass… da hadde jeg vært berget i mange årLageret er fylt for noen år her.
Ca 20m3 oppe på hytta.
Gull kalles det vel for tiden.
Og nå med ny klebersteinsovn går det jo lite også.Så pass… da hadde jeg vært berget i mange år
Her i huset er det jeg som lager mest mat. Kommer som regel først hjem. Blir lei av å mekke middag, samtidig slipper jeg billig unna annet husarbeid. Å nerde litt pizza synes jeg er bare gøy. Så er jeg og veldig glad i en virkelig god pizzaSå flink , det er en dyd å kunne lage mat ,,
ikke minst pizza fra bånn av
Var der før ,,, kommet litt av track med mat laging ,,,, eller er det bare timingen som er feil ? : )
JaEr det feil med grandis liksom???
Nei, ikke noe gale med Grandis.. praktiske bilerEr det feil med grandis liksom???
Takk for det Blir ikke gammel her jeg heller. Kaldt. Og jeg som har etterisolert bakveggenKos deg Sevald sitter å prøver å finne formen sammen med noe godt å drikke og gamle Voice episoder på tuben men kjenner det snart er bingen
mvh
Stakkars deg, da har du slitt deg gjennom mye svada og fjas i tillegg til litt hifi Caven er toppers den. Savner ingenting, bortsett kanskje fra hjemmekinoen som kunne vært litt mere prioritert Bassfellen bak blir nok ikke ferdig med det første. Må prioritere litt andre ting. Men det blir å ta hull i hele bakveggen og isolere med 30cm til i boden.Da har jeg pløyd meg igjennom det mest her over noen dager. Ihvertfall en god del. Var jo noen sider. Skikkelig flott rom og de flotte Høyttalerene da! Må jo være helt fantastisk og sitte ned her. Kos deg! Ser jeg jo du gjør det forsåvidt.
Spennende denne bassfellen din. Følger med videre.
Har prøvd å hoppe over mye av svadaen og lest det konstruktive, men plutselig fortsetter man og lese helt til det går opp for en at det kanskje ble litt mye "kose" prat og man leter videreStakkars deg, da har du slitt deg gjennom mye svada og fjas i tillegg til litt hifi Caven er toppers den. Savner ingenting, bortsett kanskje fra hjemmekinoen som kunne vært litt mere prioritert Bassfellen bak blir nok ikke ferdig med det første. Må prioritere litt andre ting. Men det blir å ta hull i hele bakveggen og isolere med 30cm til i boden.
Blir litt for mye tull. Men det er kanskje en indikasjon på at jeg har det ganske fint i caven. Inn i mellom fikk du kanskje med reisen min. At jeg skulle ende opp med et oppsett med hypex i ræva var ikke noe jeg hadde trodd for noen år siden. Veien videre blir ikke så veldig revolusjonerende. Jobbe videre med rommet og akustikken, samt vurdere å mekke satellitter til hjemmekinoen etter å ha blir inspirert av deg.(i mini utgave) Har og lyst å finne på noe til stua.Har prøvd å hoppe over mye av svadaen og lest det konstruktive, men plutselig fortsetter man og lese helt til det går opp for en at det kanskje ble litt mye "kose" prat og man leter videre
Kinoen hadde du jo litt lyst til noe greier, så det kommer. Ferdig blir man vel aldri
Tyder på at man koser seg med det, er det jeg tenker når det blir masse skriverier, og at man liker det man har. Så jo stadig vekk du hadde innlegg med kaffekoppen(øl) og beina godt plantet på bordet som tyder på at man nyter. Har vel stort sett fått med meg det meste, selv om det sikkert er litt innimellom som ble misset.Blir litt for mye tull. Men det er kanskje en indikasjon på at jeg har det ganske fint i caven. Inn i mellom fikk du kanskje med reisen min. At jeg skulle ende opp med et oppsett med hypex i ræva var ikke noe jeg hadde trodd for noen år siden. Veien videre blir ikke så veldig revolusjonerende. Jobbe videre med rommet og akustikken, samt vurdere å mekke satellitter til hjemmekinoen etter å ha blir inspirert av deg.(i mini utgave) Har og lyst å finne på noe til stua.
Er det heilt openbert?
Når en treffer en buss i bakre deli en rundkjøring så har bilen skylden. Så sant en ikke benyttet seg av påkjørselrettenEr det heilt openbert?
For meg ser det ut som om bussen har tatt for kort luke i rundkjøringa, og Honda-en har hatt problem med å stoppa på føret? Alternativet er at bussen har kjørt svært sakte i rundkjøringa, og var der i det Honda-en kom susande inn i alt for høg fart.
Det er det som gjer at eg ikkje vidare tykkjer det er lett å slå fast “juridisk” skuld her. Eg trur nok at Honda-en har køyrd fortare enn han burde, uansett (rundkøyringar er ofte svært glatte om dagen). Men det kan vore bussen som har brote vikeplikta.Rundkjøringer her i landet er litt spesielle, da man har vikeplikt for de som er i rundkjøringen. Ikke de som kommer til å være i rundkjøringen om litt.
-Mange oppdager dette litt seint.
Er vel ikke noe spesiellt det??Rundkjøringer her i landet er litt spesielle, da man har vikeplikt for de som er i rundkjøringen. Ikke de som kommer til å være i rundkjøringen om litt.
-Mange oppdager dette litt seint.