Det kan stemme- trodde det var noe med Acoustic. Gode forsterkere men dyre den gangDen trekanta var nok ein Acoustic Reality.
Jeg kommer sikker til å skrive ett og annet ord. Wadia er en ad-konverter. Det er ikke ad i Eversolo. Da kan jeg teste litt. Enten ad på vinylen og digitalt gjennom Eversolo, eller så kan jeg kjøre analog gjennom Eversolo og ad konvertere der og kjøre digitalt til hypex i høyttalerne. Eller kjøre analogt ut fra Eversolo inn i hypex, og la hypex ta seg av AD konvertering. Det siste krever litt styr med med kabling.Du får rewieve den for oss ,,, lit spent på den ,,, tror den bruker AKM chippen . )
PS Hva gjør Wadian på toppen der ?
Wadia 15 AD converter. Den er kun på lån herKult , hva heter den wadian ?
Det er lys i tunnelen. Men det snør så mye at jeg er nødt til å ta unna noe før regnet kommer. Dette klager jeg for hver eneste vinter, så beklager til hele HFS
Forstår deg så uendelig godt, bare klag - det hjelper for meg også. Jeg går i hi resten av helgen, lar regn og plussgrader jobbe så godt de kan.Det er lys i tunnelen. Men det snør så mye at jeg er nødt til å ta unna noe før regnet kommer. Dette klager jeg for hver eneste vinter, så beklager til hele HFS
Hvor mye? 10-15cm?Det er lys i tunnelen. Men det snør så mye at jeg er nødt til å ta unna noe før regnet kommer. Dette klager jeg for hver eneste vinter, så beklager til hele HFS
10 cm er alt for mye for oss som har et landskap som helst skal være grønt hele året. Det er en viktig grunn til at jeg aldri kommer til å bosette meg på østlandet igjen. Det har ikke noe med at vi ikke kan vinter og kulde, det handler om at vi ikke kler vinteren. Det er så mange andre plasser i Norge som har masse kulde og snø - så jeg synes helt ærlig at Rogaland skulle få lov til å slippe det helt. Vinteren passer ikke inn her - så enkelt er det.Hvor mye? 10-15cm?
Har 100cm i hagen så savne snømengdene i Haugesund kan man si...
Måket tak en to tre timer i dag før mildværet.....
Kommer 15-20 cm de siste døgnene. Mengden er ikke hinsides, men litt lang vei opp til huset. Fruen sin I3 med sykkeldekk hadde satt seg fast halves opp til huset. Da ble jeg og innesperret. Fikk dradd den løs etter en stundHvor mye? 10-15cm?
Kona har latt i3‘en stå de siste dagene og tatt Audien istedet. Siden jeg i min godhet har hatt gjemmekontorKommer 15-20 cm de siste døgnene. Mengden er ikke hinsides, men litt lang vei opp til huset. Fruen sin I3 med sykkeldekk hadde satt seg fast halves opp til huset. Da ble jeg og innesperret. Fikk dradd den løs etter en stund
Gjemmekontor er aldri feil Hu vil egentlig ikke bytte bil, da de er særdeles trang med parkering der hun jobberKona har latt i3‘en stå de siste dagene og tatt Audien istedet. Siden jeg i min godhet har hatt gjemmekontor
I Oslo er de helt sjef på snø og kulde. Nada problemius10 cm er alt for mye for oss som har et landskap som helst skal være grønt hele året. Det er en viktig grunn til at jeg aldri kommer til å bosette meg på østlandet igjen. Det har ikke noe med at vi ikke kan vinter og kulde, det handler om at vi ikke kler vinteren. Det er så mange andre plasser i Norge som har masse kulde og snø - så jeg synes helt ærlig at Rogaland skulle få lov til å slippe det helt. Vinteren passer ikke inn her - så enkelt er det.
Vi må få ny stortingspresident!
Ja spesielt kollektiv transporten fungerer strålende her i Oslo med 3mm snø og kuldeI Oslo er de helt sjef på snø og kulde. Nada problemius
Av erfaring vil jeg si at 1 meter på østlandet stort sett påvirker samfunnet mindre enn 1cm i Tysvær. Husker jeg lå etter en ambulanse på fulle blålys fra før Raglamyr til rundkjøringa ved opelbygget. Da skulle heldigvis den gamle gubben som kjørte i 20 i 70-sona, og hadde passert ca 5 rundkjøringer, en haug med busslommer, avkjøringer osv, rett frem, mens ambulansen skulle til høyre mot sykehuset. Kanskje ikke så rart egentlig, det må ha vært minst 1,3cm snø på veien. Tilsvarende mengde nedover Jæren medfører gjerne at det oppretter seg en midlertidig ekstra fil med biler som har kjørt av til høyre for veien.Hvor mye? 10-15cm?
Men gi oss litt regn. Det er vi knallgode påAv erfaring vil jeg si at 1 meter på østlandet stort sett påvirker samfunnet mindre enn 1cm i Tysvær. Husker jeg lå etter en ambulanse på fulle blålys fra før Raglamyr til rundkjøringa ved opelbygget. Da skulle heldigvis den gamle gubben som kjørte i 20 i 70-sona, og hadde passert ca 5 rundkjøringer, en haug med busslommer, avkjøringer osv, rett frem, mens ambulansen skulle til høyre mot sykehuset. Kanskje ikke så rart egentlig, det må ha vært minst 1,3cm snø på veien. Tilsvarende mengde nedover Jæren medfører gjerne at det oppretter seg en midlertidig ekstra fil med biler som har kjørt av til høyre for veien.
Vakker!!Liten hedersplass til Sabbath. Pokker at jeg ga vekk ene hyllen til min datter. Trenger den og Får forhandle litt
Vis vedlegget 987836
Nesten som mitt gårdsrom. Der står det også en i3 og en hvit Model Y. Riktignok har jeg også en Polestar 2, men de eldste ungene sørger for at den sjelden er hjemme…
Fornøyd med begge. Men han som klager på snøen har en stor garasje som du ser bak bilene. Føles ganske dust å ha biler ute i dette været pg rot og dritt inne i garasjen. Skjerpings Men nå regner det og husfar er happy igjenNesten som mitt gårdsrom. Der står det også en i3 og en hvit Model Y. Riktignok har jeg også en Polestar 2, men de eldste ungene sørger for at den sjelden er hjemme…
Fikk boksen levert på trappa grytidlig mandag, vaska i går og avspilt i kveld, og jeg er helt enig med degLovet @skranglefant og @TAF å skrive et par ord om konsert platene i Sabotage boksen.
...
Live platene er ingen høydar lydmessig. Dette er nok ikke et opptak tenkt for utgivelse når det ble tatt opp. Men det en får er på en måte pure ekte konsert opptak fra BS i 1975 hvor ingenting er tilgjort for å få til en god liveplate. Hele bandet høres ut til å være i knallform og det er et par låter hvor det jammes og det låter drit fett. Synes også det var noen låter som var enda seigere og tyngre enn studio versjonen. Alt i alt så fant vi konsert albumet svært underholderne og jeg fikk list på de andre sabbath boksene;-)
Et opptak fra en konsert, uten tanke på at det skal gis ut er som et historisk dokument. Synes det var gøy, og gleder meg til å sjekke ut de andre 2 boksene mineFikk boksen levert på trappa grytidlig mandag, vaska i går og avspilt i kveld, og jeg er helt enig med deg
Jeg gjør riktignok unntak for de meningsløse GUITAR- og DRUM SOLO greiene, surmaga som jeg er
Av nysgjerrighet må jeg også sjekke setlista og lyd mot de tidligere nevnte (2-3?) bootlegene fra samme periode jeg har slengende på en harddisk i kjelleren før jeg glemmer det igjen
Oksymoron?Stikker en tur til Bergen. Kanskje jeg skulle finne på noe gøy i morgen.
Ble det noen motsetninger der? La meg omformulere meg. Må bli med til Bergen i helgen. Lurer på å finne på noe for å gjør det beste ut av situasjonen.Oksymoron?
SannsynligvisMå vel ta med paraply