Sevald
Avviker.
Godt å få Roon på plass igjen(for en liten stund)
Legg varmekabler, eller sint freser
Uoffisiell utgivelse så det forundrer meg ikke, har gått på den dritten mer enn en gang.Dette er mitt verste plate innkjøp noensinne. Jeg hadde svært lave forventninger til BS konsert fra 1970, men hadde virkelig ikke trodd det skulle være så ille. Høres ut som mikrofonen er på dass, og ikke i lokalet. Flott og farget vinyl. Bare for å melke fansen. For dette burde virkelig ikke blitt utgitt. 550kr i søpla
Vis vedlegget 992071 Vis vedlegget 992070
Er vel bare en dust her, og det er meg selv. Tar heller å lytter til musikk på AM båndetUoffisiell utgivelse så det forundrer meg ikke, har gått på den dritten mer enn en gang.
Det værste er at PK og flere selger sånne utgivelser.
Takk for det. Du og Nå måtte plutselig kona på jobb, og yngste datter er på overnatting med håndball laget. Da utgår øl, liker å være kjørbar hvis noe hender, og hun vil hjem. Blir sikker film og digg med eldste datter. Prøver å overtale henne til å se Mad MaxHa en fin kveld Sevald og kos deg i hulen Her går det dessverre bare i Cola
mvh
ImponerendeDa utgår øl, liker å være kjørbar hvis noe hender, og hun vil hjem.
Har du konkludert når det gjelder DMP-A8 vs. Minidsp SHD?Finner ikke helt roen med Eversolo A8 som pre. Fin sak ellers som en streamer/dac. Tok på nytt en test med Musical Innovation 23,5 pre. Fikk vel svaret jeg en liten stund har fundert på. Det spiller bedre med en anstendig pre. Fått noe å tenke på.
Tja. Minidsp er solgt, men om det var lurt er jeg usikker på. Tviler egentlig på at Eversolo er bedre enn Minidsp. Vanskelig å si. Handler om flere ting. Jeg liker Eversolo som en streamer, men har tenkt i ettertid at jeg kanskje burde beholdt Minidsp SHD som pre. Så tåkesvar fra meg i dag Trinnov kan fort bli en joker en gang.Har du konkludert når det gjelder DMP-A8 vs. Minidsp SHD?
En sånn gulldiffuser burde vært noe for Hertugen @Evo IIIHvordan få en høyttaler til å se ekstrem høy ut? Plasser en mini mann ved siden av
Vis vedlegget 994209
Tja. Vakt på jobb er ganske heftig og jeg jobber langt over hva som er lov ift AML. Ellers har jeg det fint. Jobber i drift og har kjøling som mitt felt. Vi har egne folk som er definert som vaktmestere. Ellers en fleksibel og fin jobbJa det oser fred og fordragelig het over bildet . )
Lurer på om jeg skal finne meg en vaktmester jobb jeg og ,, du kan vel legge opp dagen
stort sett selv om du ikke hr vakt ?
Alt er vel bedre enn slapsmåking, inkludert en medioker Rushskive? Støtter valget ditt fullt og helt!Skulle sikkert vært ute å prøvd å fått vekk slapp og dritt i oppkjørselen, men dette fristet mere Ikke den beste Rush platen dette…
Vis vedlegget 995454
Til og med finsk fjernsynsteater er bedre enn å måke slapsAlt er vel bedre enn slapsmåking, inkludert en medioker Rushskive? Støtter valget ditt fullt og helt!
Sammenligna med Hold Your Fire er den rene festfyrverkerietSkulle sikkert vært ute å prøvd å fått vekk slaps og dritt i oppkjørselen, men dette fristet mere Ikke den beste Rush platen dette…
Vis vedlegget 995454
Det går fint å bytte batteri i cd boxenMåtte une meg et ganske fint eksemplar av Pulse boksen. Veldig glad for at det ikke ble brukt den teite lysdioden på vinylboksen, slik som på CD. Den hadde garantert ikke virket og OCD min hadde ikke taklet å hatt den defekt
Sparer den til en til kveldskjøring sammen med noe i glasset
Vis vedlegget 996167
Vet. Har cd boksen pakket ned et sted. Men synes egentlig det var litt jallaDet går fint å bytte batteri i cd boxen
Det må jo være pulse derVet. Har cd boksen pakket ned et sted. Men synes egentlig det var litt jalla