Sevald
Avviker.
Han får si hva det gjelder, så slipper de han nok forbi hele kolonnenHvis det er 2 kollonner over Haukeli, uten kø, blir det fort minimum 3 timer ekstra… Da tar det like lang tid å kjøre om Kristiansand..
God tur!!
Han får si hva det gjelder, så slipper de han nok forbi hele kolonnenHvis det er 2 kollonner over Haukeli, uten kø, blir det fort minimum 3 timer ekstra… Da tar det like lang tid å kjøre om Kristiansand..
God tur!!
Kolonne vest og 45 min å vente. Står i kø nåHvis det er 2 kollonner over Haukeli, uten kø, blir det fort minimum 3 timer ekstra… Da tar det like lang tid å kjøre om Kristiansand..
God tur!!
Ikke ille detKolonne vest og 45 min å vente. Står i kø nå
Aner jeg en smule nerver før inkvisisjonen kommerMåtte re-kalibrere for noen ekstra gjester, blir 9 mann Bare fjas. Jeg bare sjekket alt er ok
Vis vedlegget 1009746
Fin gjeng disse rosabloggerne
Kanskje det var rett før han sprutet ut i full latter - hvem vet.Fin gjeng disse rosabloggerne
Hvilket nick har hver enkelt i bildet?
( Shys stramme holdning gjenkjennes )
Vakkert
Inviterer du til superkul kveld i et helt fantastisk rom også har du tomrom i vinyloppbevaringen?Caven er ryddet. Simple klappstoler på bakre rekke. Det er vel der bøllene havner. Skal bli kjekt og samles. Gøy at @The Shy og @Karmana gidder å reise til en bygdatulling i Tysvær.
Vis vedlegget 1009551
Veldig hyggelig å få besøk av deg og gjengen i dagTakk for en kjempefin kveld med god mat, god drikke, kjekke folk og et utrolig velspillende anlegg. Det låter så flott at jeg, lat som jeg er, hadde satt meg på ræven med et fett gliss og lyttet til musikk, uten tanke på å fly rundt å skulle lage flere hull i veggen Veldig kjekt at vi også fikk oss en tur innom @duc999 i dag. På mange måter låt det veldig annerledes til ditt, men hører også med i de øvre luftlag på god lyd i kongeriket. Haugalandet leverte så til de grader på alle parametre, enten man snakker lyd eller kvalitetstid! Takk for meg
Vis vedlegget 1010208 Vis vedlegget 1010210
Kjenner det nå skal bli helt greit med en kveld til lading foran TVen
Å faen. Var bare meg som var nedsnødd daDet snødde der i går
Og flass-shampoBetyr det at et nødvendig tilbehør til et stort oppsett er snøskuffe?