Tenk hvor krise det hadde vært hvis jeg rygget i lytterommetDet er bare begynnelsen på ombygging av garasjen til nytt lytte-rom
Eller kikke i speilet For å være ærlig, vet ikke hva skjeddeDu får sette opp parkerings bøyler foran
Igjen, lettere å bruke speilet
Vet ikke om jeg skal spille meg selv. Foreslår Kristoffer JonerUniversal Pictures presents:
"He was very tired. He was reversering his truck. Little did he know there was a garage just behind."
In cinemas all over Haugalandet this spring: The Reverser.
Starring Sigvald Bådsvik as The Reverser.
Nu var du jævli smartHva med Martin Skancke?
Var noen av dem så trøtte at de rygget inn i garasjen?Fryktelig tidlig på en søndag.
Ikke enda. Skal ut og kjøre nåVar noen av dem så trøtte at de rygget inn i garasjen?
Å ja… de på tv… nei, der ble det krasj. Prøvde å legge om dekk i fart. Gikk dårligHar de stått på startlinja i 5 timer?
De på tv dummen. Nå blander vi tid å stedSkjønner at snøværet kom overraskende på deg, men det var vel ikke nødvendig å prøve å legge om dekk i fart? Da forstår jeg bedre hvorfor garasjen din ser ut som den gjør.
Kremt….Godt jeg aldri har tenkt i de baner
Jepp. Det slo meg og. Så var det å prøve å finne en løsning daHusker du at jeg sa at trommer hadde meget bra attakk på siden, og ble ganske anonyme i midten
Solgte aldri vinyl-samlingen min jeg, ikke cd- samlingen heller, streaming derimot tok litt tid å få gang påKremt….
Kan det være endringene med bassfeller....?Nå er råd gode. Hva pokker kan jeg gjør med de
Jepp. Ca 20cm. Kommer til å trekke de litt bakover senere og måle. Men i kveld blir det kun å lytte og noen små justeringer etter øreneFlytta du høyttaler langt fram. Ser nesten ut som du har fått for mye nivå der. Er et område som fort gjør lyden ullen hvis det blir mye.
Tragisk. Var skremmende dårlig mot Lillestrøm på søndag. FKH kan fort rykke med i årTorvastad