MakkinTosken
Who, me?
Da får vi kanskje baren for oss selv...I samme båt som meg
Da får vi kanskje baren for oss selv...I samme båt som meg
Ikke sikkert, kan være vi tiltrekker noen. Men det tror jeg er kun spesielt interesserteDa får vi kanskje baren for oss selv...
Jeg har ikke fått noen invitasjon til fellesmiddag. Noe jeg egentlig nå skjønnerOg så skal dere gasse dere med 18 retters indisk i Horten????
Blir KJEMPEKOSELIG dette
Bare melde seg på i jorweds tråd, plasser igjen. Vært koselig!Jeg har ikke fått noen invitasjon til fellesmiddag. Noe jeg egentlig nå skjønner
Nei, det gjør du absolutt ikke! Presser deg på altsåFøler at jeg presser meg på Men det lever jeg med Sjekket med resten av gjengen. Vi er 3 stk.
Føler at jeg presser meg på Men det lever jeg med Sjekket med resten av gjengen. Vi er 3 stk.
Bare å melde seg på i Tråen til Jorwed: 5 plasser igjen.det begynner å fylles opp Bare å melde seg på folkens. Trenger ikke å være dagpasient i Ski for å ta plass ved vårt bord, det holder med ett ønske om å bli det
Har du en plass å spise?Og så skal dere gasse dere med 18 retters indisk i Horten????
Blir KJEMPEKOSELIG dette
Lørdag 05.10. Kl 19.30.Hvilken dag/er er det snakk om isf?
Da mekket du lunsj, så blir du med på indisk om kvelden
Kanskje DIY rommet på Horten er et pizza romDet beste innen DIY er ikke høyttalere og forsterkere………..men pizza
Hvis du vil spise på Indisk, så skriv deg på i tråden her:
1. Undertegnede
2. Stigjazz
3. Vim01
4. Tosken
5. Profeten
6. Evo III
7. The «Gunner»
8. eksu
9. Wkar
10.Per Øyvind
11. Sevald
12. Sevald +1
13. Sevald + 1 til
14.
15.
Fyker dere i morgen?15 grader ute og pent vær. Siggen skal ut å legge om til vinterhjul. Nattefrost over fjellet og vi starter tidlig. Første stopp @Gjallarhorn Audio
Takk for det En tur innom Alan har stått på ønskelisten lenge. Vi snakkes derGjallarhorn Audio og Alan er virkelig verdt et besøk .. God tur til Horten, så treffes vi plutselig
Vi skal bo på hytta til en kompis i Son. Reiser over i morgen tidlig.Fyker dere i morgen?
Her tar du skrekkelig feil. Dette ble solgt som frokost. Hadde vi bestilt middag kunne vi ikke kalt det lunsj eller frokostJeg trodde at frokost nr. 2 hette Lunsj, men hva vet vel jeg som holder til blant fjellaper oppi dalom…