Sevald
Avviker.
Mye rart en skal se. Magiske hylser i senter.. tror jeg står over.
Gir nok en mer avrundet lyd...få heim!
Ja, der var det fin lyd
Hørtes blasfemisk ut. Hjelpes, må ha vært en grusom opplevelse.Det blir ikke spilt reggae Pink Floyd coverband. Det var noe av det verste jeg hørte i Horten.
Vis vedlegget 1063290
Fikk løs mage Det værste var at flere som spilte denne drittenHørtes blasfemisk ut. Hjelpes, må ha vært en grusom opplevelse.
Nei, nå prater du tull. Det er jo akkurat motsatt. Er det en ting jeg har lært etter flere år i lag med ei Ølen,s jente.En ting jeg lærte på Horten er hvordan østlendinger drikker vodka, de blander det med rom og cola. I pose og sekk der altså
Vi drikker av og til med begge hendene, men pleier ikke blande ut vodka med rom PS, var ikke langt unna å teste en selv, men gikk for noen GT.Nei, nå prater du tull. Det er jo akkurat motsatt. Er det en ting jeg har lært etter flere år i lag med ei Ølen,s jente.
Vestlendinger og spesiellt de innafor Haugesund, drikker med begge hender og litt til.
He he he, denne kom til meg i det første rommet jeg hørte den...En ting jeg kan garantere. Det blir ikke spilt reggae Pink Floyd coverband. Det var noe av det verste jeg hørte i Horten.
Ja likeså akevitt til indisk var nytt for meg og, men det passet jo som hånd i hanske Kona lurte på om vi skulle ha noe indisk til middag i dag, jeg var ikke helt klar for akevitt i dag Tipper det må være en slitsom øvelse å spille musikk for særinger hele dagen. Uten dere hadde vi ikke hatt noe messe, så det må vi ikke glemmeEnig med deg der!
Det sosiale er en svært viktig faktor på slike tilstelninger, å bedømme lyd ut fra messeforhold er en slitsom øvelse.
Var jo veldig hyggelig å pludre med deg under middagen da, selv om det å drikke akevitt til indisk er en ukjent greie for meg
Rundt 120k uten armHva er veil?
Blir bare mobbet med strikk spillerDu får vel en pris... Synes absolutt du burde unne deg noe slikt.
Kjøp det du selv vil ha!!Blir bare mobbet med strikk spiller
Ikke av meg. Synes alle burde holde seg til strikk jeg.Blir bare mobbet med strikk spiller
Akkurat det tror jeg ikke noe påIkke av meg. Synes alle burde holde seg til strikk jeg.
Hva ser du som fordelen med strikk?Ikke av meg. Synes alle burde holde seg til strikk jeg.
En grunn til å mobbe?Hva ser du som fordelen med strikk?
Synes den var lekker jeg!Uansett så tenker jeg på alderdommen. Spilleren er langt høyere enn min, og jeg med dårlig rygg burde fått den på hjelpemiddel sentralen
Jeg er ikke så sikker på det.En grunn til å mobbe?
Er det noen ulemper tenker du?Hva ser du som fordelen med strikk?