Sevalds rosablogg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• duc999

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Antall liker
    5.537
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    ...men sitter fortsatt litt og klør meg på hvordan du og kompisen din tenker å bruke dette?

Har ikke hypex en analog inngang som bypasser DSP? Skal du bruke to DSPer? Jævli klønete! Du kjører seff digital inn på ht og dropper dsp og kjører bass analog!

Nissen i Haugesund våkner sikkert en dag også og kvitter seg med overflødfettet! 😁
    Hei,hei sailer boy🙂 Rolig nå må ha pre

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    46.415
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    7
    Hei,hei sailer boy🙂 Rolig nå må ha pre
    Du gjør akkurat hva du vil! Men med mindre preen din er multikanal og kan hektes etter Nova, tilfører den ikke noe positivt, faktisk mindre enn positiv, negativt kalles det! Du har spandert på deg det fineste av høyttalere, men ofrer lydkvaliteten for en feilaktig gammelmodig tvangstanke.

Min direkte tale kommer fra et godt sted, akkurat som den gang jeg frarådet deg å kjøpe McIntosh.

duc999

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2007
    Antall liker
    5.537
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Du gjør akkurat hva du vil! Men med mindre preen din er multikanal og kan hektes etter Nova, tilfører den ikke noe positivt, faktisk mindre enn positiv, negativt kalles det! Du har spandert på deg det fineste av høyttalere, men ofrer lydkvaliteten for en feilaktig gammelmodig tvangstanke.

Min direkte tale kommer fra et godt sted, akkurat som den gang jeg frarådet deg å kjøpe McIntosh.
    Vet du mener godt når du kommer med råd, så det går bra, vi får se hva tiden bringer🙂

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    46.415
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    7
    Vet du mener godt når du kommer med råd, så det går bra, vi får se hva tiden bringer🙂
    Bli kjent med Nova først, la preen få hvile litt. Det er mitt tips! Du trenger jo ikke selge noe og har god tid. Men start i riktig ende, er du ambisiøs tar det tid før du finner de beste settingene i Nova. Preen din, uansett hvor fin, blir fort en klamp om foten. Som jeg skrev til Palvig tidligere i dag, å tviholde på gamle trygge tilnærminger kan fort holde deg igjen.

Det får holde! Gjør hva faen du vil! 😁

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    23.045
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Lite prosjekt i dag. Splittet høyttalerne og basstårna til hjemmekinoen. Før har de vært en enhet, nå separat kanal på basstårn. Litt gøy å kunne ha mer bass på film. Egentlig sparker jeg kun i grusen. Snart på tide å la vannet gå🥴

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn