Den startet min kjærlighet som 7 åring!80 tallet var aldri favoritt musikk tiåret mitt.
Men Ashes To Ashes er fantastisk. Blir aldri lei den i hel spilte låten
Hallo, vi snakker, Bowie. Han var vel ikke helt ukjent med erotikk med samme kjønn. For å like Bowie fordrer det at man beveger seg bort fra den trauste bygderomantikken i Aksdal og omfavner det metroseksuelle i storbyen Haugesund, og kikker skjelmsk på andre mennHele låten ble for homo erotisk for meg![]()
Jeg som ikke skjønte at Rob Halford var homo selv om han var kledd i lær og nagler fra topp til tå. Eller den gangen jeg kastet jakken min fordi jeg så en homo med lik jakke en gang. Som en homofob så nektet jeg å ta innover Bowie at var litt semi heterofil.Hallo, vi snakker, Bowie. Han var vel ikke helt ukjent med erotikk med samme kjønn. For å like Bowie fordrer det at man beveger seg bort fra den trauste bygderomantikken i Aksdal og omfavner det metroseksuelle i storbyen Haugesund, og kikker skjelmsk på andre menn![]()
Jeg likte godt når du la den klamme hånda di i fanget mitt under middagen på Himalaya i Horten.Jeg som ikke skjønte at Rob Halford var homo selv om han var kledd i lær og nagler fra topp til tå. Eller den gangen jeg kastet jakken min fordi jeg så en homo med lik jakke en gang. Som en homofob så nektet jeg å ta innover Bowie at var litt semi heterofil.
I dag har denne bygdatullingen fått en homo i familen og han har heldigvis ingen problemer med det.
Jeg tilpasser meg omgivelseneJeg likte godt når du la den klamme hånda di i fanget mitt under middagen på Himalaya i Horten.
Glemmer jeg ikke, men det var overraskende![]()
Det var før de ble pølsebod.