Husker ikke. Tror det. Skulle være rundt 80 db.Nei, frekvensbalansen justerer du jo etter smak uansett, du justererte vel volum til grønn når du kalibrerte, gjorde du ikke?
Husker ikke. Tror det. Skulle være rundt 80 db.Nei, frekvensbalansen justerer du jo etter smak uansett, du justererte vel volum til grønn når du kalibrerte, gjorde du ikke?
Stemmer -12 db her og. Jeg driter i detHusk at det er en studioboks sevald ikke alle funksjoner som er interessante for oss. Cal nivå kan du drite i om ikke du ønsker et ref nivå. Min sto på -12dB. Men jeg satt volum til det optimizer ba om under kallib, så all is good!
Nova er ikke så vrien å få til. Et helt nytt kapittel for min del. Veldig kjekt.Gøy å lese, artig at du får det til![]()
Nei, den er laget for travle studiohoder, så den er temmelig plug&play/set&forget.Nova er ikke så vrien å få til. Et helt nytt kapittel for min del. Veldig kjekt.
Konserten var vel på Karmøy. Ikke rart de var sintePurified var sinte karer. Sikkert fått restskatt heile gjengen![]()
Så både sprint og kval nettopp i opptak. Gøy å se Hamilton vinne sprit, og jeg har troen på en god plassering i løpet i morgen. Piastri ta pool var meget sterkt, og min favoritt i McLaren. Alt i alt et lovende utgangspunkt for god underholdning i morgendagens løp.Fikk du med deg resultatet i F-1, og hva synes du om det?
Har den. På vinylLivet er litt fattige uten et fungerende vinyl oppsett. I mens streames det bølle musikk.
Vis vedlegget 1108457
Små kult album.Har den. På vinyl.
Dette er andre gangen hanken knekker med lokket halvveis åpnet. Forbanna møkk. Det verste er at jeg tørket bord og gulv i går, men oppdaget ikke at også taket hadde fått det, før i dag. Det ser ut som tomatsausen har trekt inn i malingen. Nok en ting på vaktmester listenJa man må jaggu jobbe for maten. Hadde lignende i går med en Melange flytene smør.
Makrell i tomatsaus må vel trolig være det mest kostbare pålegg som finnes om man tar med ødelagte tapeter, tak, kjøkkenskap, benker og klær. Og sundt er det også.
Jeg synes det er spennede med Trinnov Nova, da…Det sier noe, når fler hiver seg på makrell/tomat-infernoet enn når det diskuteres Nova og DSP i tråden. Kanskje er det lettere for oss andre å relatere til det første.
Du har et veldig flott lytterom @Sevald og et spennende oppsett som virker å kunne spille det meste stort og høyt. Imponerende!
Den der er lei
Tusen takk for detDet sier noe, når fler hiver seg på makrell/tomat-infernoet enn når det diskuteres Nova og DSP i tråden. Kanskje er det lettere for oss andre å relatere til det første.
Du har et veldig flott lytterom @Sevald og et spennende oppsett som virker å kunne spille det meste stort og høyt. Imponerende!
Jeg tenkte jeg skulle ta opp Pizza, men viste ikke om det passet…Den der er lei![]()