Sevald
Avviker.
Splatter rock
Hva prÞver du Ä fortelle oss? PrÞver du fÄ napp? Vet kona?Hadde det ikke vÊrt for at NAS er for folk med smÄ peniser, sÄ ville jeg kjÞpt en sÄnn.
Hadde det ikke vÊrt for at NAS er for folk med smÄ peniser, sÄ ville jeg kjÞpt en sÄnn.
Misunnelse kommer i mange former. Jeg fÄr stÄ rakrygget sammen med alle som fÄr tyn for Rega, sÄ fÄr dere andre kompletteres gjennom en platespiller av rÞslig stÞrrelse.....Hva prÞver du Ä fortelle oss? PrÞver du fÄ napp? Vet kona?
Du likte den artig video da, hadde ikke fÄtt med meg denSplatter rock
Kul lÄt og morsom videoDu likte den artig video da, hadde ikke fÄtt med meg den
Hva med lage en stÞttegruppe for Rega eiere? Ta vare pÄ en sÄrbar gruppe i samfunnet? At jeg hadde en planer 8 og var fornÞyd med den, trenger ikke komme frem i dagslysMisunnelse kommer i mange former. Jeg fÄr stÄ rakrygget sammen med alle som fÄr tyn for Rega, sÄ fÄr dere andre kompletteres gjennom en platespiller av rÞslig stÞrrelse.....
Det jeg ikke helt forstÄr er hvorfor man velger Rega nÄ som 12xxg finnes? Har du vurdert den Sevald?Misunnelse kommer i mange former. Jeg fÄr stÄ rakrygget sammen med alle som fÄr tyn for Rega, sÄ fÄr dere andre kompletteres gjennom en platespiller av rÞslig stÞrrelse.....
Nei, jeg prÞver ikke overtale deg om noen Technics. Bare et under at sÄ mange velger disse underpresterende fjÞlene til Gandy, nÄr man har nÊrmest perfekte drivverk i form av 12xx serien.Kan vel egentlig ikke si at jeg seriÞst har vurdert technic 12xx.
Noen som har sjekket turnélista til Ozzy? Eller er en ukjent sÞster mer sannsynlig..
Jentebrenneriet fungerte bra her med Fevertree tonic, einebÊr og rosepepperFredag. VÄr og grillsesongen har startet. Gin and tonic fra jentebrenneriet pÄ Fedje og Qobuz testing. Jaggu ikke ille det
Vis vedlegget 715023
Nyte fÞr yte er mere min greie Ikke dumt Ä finne en hobby til konen som ikke involvere en selv Kanskje hun vil begynne i kor eller noe Drivhus er egentlig mi greia. Sliter litt med Ä fÄ nok alenetid til Ä trekke ned i potetkjelleren. God helgHva gjÞr man ikke for Ä fÄ stue med haifai for seg selv. Jeg fikk stÞpt sÄle og satt opp et skikkelig drivhus i hagen til kona. Som dere premierte jeg ogsÄ meg selv med god drikke. Bygget selvfÞlgelig ikke selv, men jeg har nÄ heller aldri skjÞnt den greia med at man mÄ yte for Ä nyte
Skifte ut prisessesubbeneTakk. Jeg er fremdeles like fornĂžyd. Michi gjĂžr en strĂ„lende jobb synes jeg. NĂ„ tenker jeg at dei nusselige 12â skal vurderes utskiftning. MĂ„ bli er 2022 prosjekt
Ikke noe gale med REL, men passer nok enda bedre sammen med hĂžyttaler med mindre kapasitet i bunn. Kunne tenke meg Ă„ ha enda mere kapasitet ned mot 15-20hz. Presser RELene med DSP. Det fungere, men det finnes bedre lĂžsningerSkifte ut prisessesubbene
NÄ havner du i unÄde hos REL gutta
Bestemt deg for hvilken platespiller?... jeg ser en vesentlig mangel med oppsettet. SpÞrsmÄlet er hvor lenge jeg makter Ä holde igjen
MÄ bli Rega, "for the man who doesn't have to try to hard" - fritt ifra Brut reklamen pÄ tidlig 90 tall.. ..Bestemt deg for hvilken platespiller?
Jeg har en oldskool P3 stÄende. Muligens litt slapp i strikken etter lang tids lagring. Den kan bli din for en rimelig penge. Men Karmana har jo ogsÄ en spennende spiller til salgs ryktes det.MÄ bli Rega, "for the man who doesn't have to try to hard" - fritt ifra Brut reklamen pÄ tidlig 90 tall.. ..
Artig Ä hÞre at Michi har lykkes, igjen. Sist gang var det riaa som var det store, men nÄ tror jeg de har gjort en sÊrs god jobb med forsterkere sine..
Tror ikke det. NÄr det er sagt, har ikke noe i mot merket. Det har solgt bÞtter og spann av en grunn, god lyd. Snarere litt godlynt mobbing pÄ tversJeg har en oldskool P3 stÄende. Muligens litt slapp i strikken etter lang tids lagring. Den kan bli din for en rimelig penge. Men Karmana har jo ogsÄ en spennende spiller til salgs ryktes det.
Jeg har mulighet til Ä lÄne en Clearaudio Concept spiller. MÄ vel fungere som en ventepÞlseJeg har en oldskool P3 stÄende. Muligens litt slapp i strikken etter lang tids lagring. Den kan bli din for en rimelig penge. Men Karmana har jo ogsÄ en spennende spiller til salgs ryktes det.
Jeg har ingen erfaring med Clearaudio. Men det mÄ jo uansett vÊre mye bedre enn ingen platespiller.Jeg har mulighet til Ä lÄne en Clearaudio Concept spiller. MÄ vel fungere som en ventepÞlse
Godt poeng Da fÄr jeg ogsÄ teste om RIAA i Michi fungere som en grei start i mitt neste vinyl oppsettJeg har ingen erfaring med Clearaudio. Men det mÄ jo uansett vÊre mye bedre enn ingen platespiller.
Den Mà veggmonteres til en rigid vegg. BlÄser du pÄ den hopper den ut av sporet.Jeg har mulighet til Ä lÄne en Clearaudio Concept spiller. MÄ vel fungere som en ventepÞlse
Har aldri hatt til vane med Ä blÄse pÄ platespillerenFÄr teste Ä seDen Mà veggmonteres til en rigid vegg. BlÄser du pÄ den hopper den ut av sporet.
Jeg bruker riaa`en i min Marantz pre og det har jeg tenkt Ă„ fortsette med. Og Riaaâen i gamle Michi hadde jo et svĂŠrt godt rykte, sĂ„ den bĂžr absolutt testes ut fĂžr du strĂžr rundt deg med kronasjer for en ekstern.Godt poeng Da fĂ„r jeg ogsĂ„ teste om RIAA i Michi fungere som en grei start i mitt neste vinyl oppsett