Sevald
Avviker.
For å svare ærlig så var det vinyl, og ikke coka
For å svare ærlig så var det vinyl, og ikke coka
Har ikke tenkt å gå…..bananasDrit i vinylen. Kjøp cder! Tenkte på deg og de nye høyttalerne når jeg så dette racket i Kiel forleden
Vis vedlegget 906910
Hmmm, kan jo bare skifte navn til Arc Banana på de nye høyttalerne så har du en match på alle måterHar ikke tenkt å gå…..bananas
Kanskje eieren må etablere samme kroppsholdningHmmm, kan jo bare skifte navn til Arc Banana på de nye høyttalerne så har du en match på alle måter
Må jobbe litt neste uke også. Planen er at Michi reiser østover på returen til mine nye høyttalere Tålmodig kjøper Håper The Music spiller like fint, hos deg, som de gjorde her. God påskeOg ferie?
Jeg trodde Michi hadde forlatt deg?
Tålmodige kjøpere er bra.Må jobbe litt neste uke også. Planen er at Michi reiser østover på returen til mine nye høyttalere Tålmodig kjøper Håper The Music spiler like fint, hos deg, som de gjorde her. God påske
Må si du traff godt på størrelsen da. Ingenting er verre enn å komme hjem med nye høyttalere og konemor sier, de var ikke så store Da kverner hodet, kunne en kjøpt noe størreTålmodige kjøpere er bra.
The Music må jeg si leverer lyd over forventning, og dem var større enn hva min bedre halvdel forventet
Nå står dem jo i en stue som har 0 dempe tiltak.
Furtebu i kjelleren er pri nr1 akkurat nå., så den kampen orker jeg ikke ta med fruen
Men utrolig hvor mye hjelp det var i mulighet for justering på toppene
Jeg kjører pr nå på amp til IRS Beta prosjektet. Så tips på hva av Integrert forsterker løsning som kan passe disse mottas med takk
Jeg har i tankene Rotel Michi X5 eller Devialet Expert 250 Pro
Ja,jeg hørte det. Skulle heller satse på synkronsvømming framover?? Ja,ja, hver med sittArc Deco er kansellert. Mista litt interessen og vil heller bruke penger på andre ting fremover.
La inn et bud på prosjektet og snekkern slo til med en gang i visshet om at du aldri klarte å by over. Han var uansett lei av maset dittArc Deco er kansellert. Mista litt interessen og vil heller bruke penger på andre ting fremover.
Å neiiiiiiiiLa inn et bud på prosjektet og snekkern slo til med en gang i visshet om at du aldri klarte å by over. Han var uansett lei av maset ditt
Akkurat det siste tror jeg stemmerLa inn et bud på prosjektet og snekkern slo til med en gang i visshet om at du aldri klarte å by over. Han var uansett lei av maset ditt
Jeg fikk dem, dobblet ditt budLa inn et bud på prosjektet og snekkern slo til med en gang i visshet om at du aldri klarte å by over. Han var uansett lei av maset ditt
Du kan nok tjene gode penger på det, men da tror jeg du bør prøve andre nettsteder enn hfs. Lykke til med salget! Det blir spennende å følge med.Snart bare ræva igjen å selge
Er veldig enig med deg. De rør monoblokkene jeg har nå gjør noe med meg, på tross av varme og tyngde. Hypex er brukt i bass her, men mellomtone og diskant vil jeg ikke "besudle" .. Tror uansett du vil bli happy. Og ingen vet hvor veien enderMye tull og fjas fra meg. Men jeg mener virkelig at Michi monoblokkene er flotte og bra. Mener både nye og mine brukt er røverkjøp. Å gå over til hypex plateforsterker, som sikkert gjør jobben, er ikke super lett. Akkurat det med varme kan sikkert løse på et annet vis. Eierglede over å ha store og lekre monoblokker, var barnslig nok, en glede for denne karen
Vi testet Fusion på The Music da jeg var innom. Konklusjonen var vel at de hadde veldig mye av samme lydkarakteren. Visuelt inntrykk er selvsagt på to ulike planeter, men det har jo lite å gjøre direkte med lyden. Synes forøvrig at Michi lot til å levere betydelig over nivået til hva jeg tidligere har hørt av Rotel.Er veldig enig med deg. De rør monoblokkene jeg har nå gjør noe med meg, på tross av varme og tyngde. Hypex er brukt i bass her, men mellomtone og diskant vil jeg ikke "besudle" .. Tror uansett du vil bli happy. Og ingen vet hvor veien ender
Jo, såklart... Vi er forskjellige, selv foretrekker jeg noe som behager visuelt, om jeg kunne velge mellom det å en kjønnsløs liten boks, hvis lydkarakter er nogenlunde lik. Hver sin smakVi testet Fusion på The Music da jeg var innom. Konklusjonen var vel at de hadde veldig mye av samme lydkarakteren. Visuelt inntrykk er selvsagt på to ulike planeter, men det har jo lite å gjøre direkte med lyden. Synes forøvrig at Michi lot til å levere betydelig over nivået til hva jeg tidligere har hørt av Rotel.
Jeg er selv glad i bokser med fin design. Men nå peker vel alt mot at Sevald sine nye amper havner i nettopp veldig fine bokser.Jo, såklart... Vi forskjellige, selv foretrekker jeg noe som behager visuelt, om jeg kunne velge mellom det å en kjønnsløs liten boks. Hver sin smak
Jeg er enig i det. Spilte på fusion en stund etter du var her også. Fikk testet litt mot hverandre. Synes det var en gøy og betryggende test Det er ikke rasjonelt å velge Michi, men ….ja, troe du skjønnerVi testet Fusion på The Music da jeg var innom. Konklusjonen var vel at de hadde veldig mye av samme lydkarakteren. Visuelt inntrykk er selvsagt på to ulike planeter, men det har jo lite å gjøre direkte med lyden. Synes forøvrig at Michi lot til å levere betydelig over nivået til hva jeg tidligere har hørt av Rotel.
Lett å glemme og et godt poeng Var bare litt vemodig å pakke de nedJeg er selv glad i bokser med fin design. Men nå peker vel alt mot at Sevald sine nye amper havner i nettopp veldig fine bokser.
Jeg skjønner 100%. Michi er ikke en veldig overpriset forsterker ift ytelsen. Det er snarere plateampene som er latterlig billige, også er en enkel laserskjært stålplate helt tullete billig å lage sammenliknet med de store kabinettene som Michi bor i.Jeg er enig i det. Spilte på fusion en stund etter du var her også. Fikk testet litt mot hverandre. Synes det var en gøy og betryggende test Det er ikke rasjonelt å velge Michi, men ….ja, troe du skjønner
Noe sier meg at det vemodet fordamper om ca 4 uker.Lett å glemme og et godt poeng Var bare litt vemodig å pakke de ned
Det høres lovende ut. Og som du rett sier, lyden er det viktigste i et såkalt stereoanlegg. Men det er mye rart. I nærheten av deg var jeg med JanR ut til en fyr. Han hadde huntonitt rett på veggen, wunderbaum hengende i taket inne og utedass. Med store amerikanske rør trinn og Klipsch horn. Tror jeg ville koste på meg litt til huset ellers, men full respekt for at folk like forskjellige tingJeg er selv glad i bokser med fin design. Men nå peker vel alt mot at Sevald sine nye amper havner i nettopp veldig fine bokser.