Sevald
Avviker.
Så lenge det er et potensiale, så klarer jeg ikke la være.Ja, men det er viktig å ha høyttalere som gir plass til bass. Ikke lett å finne store med både kapasitet og rom til ordentlig rumlerekke. Da kan man gjøre som deg.
Så lenge det er et potensiale, så klarer jeg ikke la være.Ja, men det er viktig å ha høyttalere som gir plass til bass. Ikke lett å finne store med både kapasitet og rom til ordentlig rumlerekke. Da kan man gjøre som deg.
Jeg går ingen stedJeg gleder meg også til å snart å fyre iveien med en spennende byggetråd . Alle elementer, forsterkeri, tegninger og materiell er på plass, også har jeg tjuvstartet litt allerede med 3d-printede waveguides og fresing av gjennomfargede svarte mdf-sider. Stay tuned
Tja, jeg kunne kanskje tatt jobben selv. Byggetråd på 10000 sider før første kutt, og et år med kapping, fresing og limingSatan så treigt det går!
Trestokken gjør visst brukbar jobb, har jeg blitt fortalt. Frontene på mine linjekilder skal være frest der, de ser fine ut de.Tja, jeg kunne kanskje tatt jobben selv. Byggetråd på 10000 sider før første kutt, og et år med kapping, fresing og liming
Skulle jeg laget noe igjen, hadde jeg nok brukt trestokken Men jeg har ikke tid, kompetanse eller lyst til å gjør dette selv. Jeg er kun en grov smedTrestokken gjør visst brukbar jobb, har jeg blitt fortalt. Frontene på mine linjekilder skal være frest der, de ser fine ut de.
Skisse kommer snart i byggetrådenEr det postet en skisse av hva som kommer?
(Jeg er generelt lite plaget med nysgjerrighet - men akkurat dette prosjektet klør litt)
Skjønner det, Øyvind gjør minst like god jobb han, altså. Hadde jeg hatt penga hadde jeg bare handla bendit's og vært ferdig med hele greia, men det er ikke noe prioritet for min del.Skulle jeg laget noe igjen, hadde jeg nok brukt trestokken Men jeg har ikke tid, kompetanse eller lyst til å gjør dette selv. Jeg er kun en grov smed
Det kan være derforDen der er ikke i vater!
Derfor vurdere vi å fjerne fiskebein tapet og flytte termometer et stykke fra vinduet, slik at slike avvik blir mindre synlig. Å rette termometer blir for mye stressJeg tipper termometeret er rett, og at det er tapeten og vinduet som ikke er i vater...
Nei vent, du siktet til temperaturen?
Haha, minner meg om en ombygging på Mysen Videregående for mange år siden der de hadde befaring med byggherren. De kom inn på ett av toalettene og ble øyeblikkelig fanget av den åpenbart skjeve lampa. Byggelederen ropte straks "ELEKTRIKER!!!!", hvorpå elektrikeren som ventet rett utenfor med vater klart i hånda la det på lampa og beviste at lampa var det eneste som var rett i rommet. Det endte med at de betalte elektrikeren for å montere lampa skjevt.Derfor vurdere vi å fjerne fiskebein tapet og flytte termometer et stykke fra vinduet, slik at slike avvik blir mindre synlig. Å rette termometer blir for mye stress
Jeg er elektriker og kjenner meg godt igjen. Jeg har hengt opp flere lamper skeivt pga. skeive vegger eller skeiv panel, men det er hovedsakelig på gamle hus og laftehytter. Da gjelder samme prinsipp som her inne, bruk øyemål / ørene i stedet for vater / måleapparater...Haha, minner meg om en ombygging på Mysen Videregående for mange år siden der de hadde befaring med byggherren. De kom inn på ett av toalettene og ble øyeblikkelig fanget av den åpenbart skjeve lampa. Byggelederen ropte straks "ELEKTRIKER!!!!", hvorpå elektrikeren som ventet rett utenfor med vater klart i hånda la det på lampa og beviste at lampa var det eneste som var rett i rommet. Det endte med at de betalte elektrikeren for å montere lampa skjevt.
Du er kanskje inne på noe. Det er et østlandsfenomenDa blir jo OHC som et apotek for deVi her i vest trenger nyter jo godt av kortreist, miljøvennlig strøm produsert av det reneste kildevann i naturskjønne omgivelser. Så vi trenger ikke ikke sånn strømrensekrimskrams. Østpå så må jo stakkarene ta til takke med den skitne strømmen som svenskene ikke vil ha. Så det er jo ikke rart at de blir litt desperate
Haha, minner meg om en ombygging på Mysen Videregående for mange år siden der de hadde befaring med byggherren. De kom inn på ett av toalettene og ble øyeblikkelig fanget av den åpenbart skjeve lampa. Byggelederen ropte straks "ELEKTRIKER!!!!", hvorpå elektrikeren som ventet rett utenfor med vater klart i hånda la det på lampa og beviste at lampa var det eneste som var rett i rommet. Det endte med at de betalte elektrikeren for å montere lampa skjevt.
Kjekt å høreJeg er trygg på de blir minst like pene i virkelighetDe nye ser bare utrolig lekre ut på tegningen!
Da er du jaffal på estetisk trygg grunn!Kjekt å høreJeg er trygg på de blir minst like pene i virkelighet
Eller så er The Music litt penere... Men skitt au, penger brukt og næringsliv på Toten støttet.. Det siste er jeg sterkt for..Kjekt å høreJeg er trygg på de blir minst like pene i virkelighet
The music er pene høyttalere. Ingen tvil om det. Men hadde sett dumt ut å kopiert de, og strekt dem til taketEller så er The Music litt penere... Men skitt au, penger brukt og næringsliv på Toten støttet.. Det siste er jeg sterkt for..
Blir nok veldig bra. Hva som er pent eller ikke blir jo opp til den enkelte. Kan hende du får bedre lyd, og det er da det viktigste.. Har truaThe music er pene høyttalere. Ingen tvil om det. Men hadde sett dumt ut å kopiert de, og strekt dem til taket
Nei, her blir veien til underveis. I første omgang forsetter jeg med Minidsp SHD som pre. Drømmer om mye forskjellig, men må se litt på hva er behovet. Pene bokser er kjekt, men innholdet er viktigst Litt synd Naim 222 ikke hadde digital utgang. Men på en annen side, ikke sikkert det betyr noe å svinge innom analog.Er det bestemt hvilken elektronikk som skal styre Arc Deco? Herlig navn forresten