roeng2
Hi-Fi freak
Gratulerer dette ble skikkelig flått
Tøft å se du tar den helt ut med å skreddersy anlegget
Tøft å se du tar den helt ut med å skreddersy anlegget
Hva scharru for'no hakke schjørt i fylla jeVeldig veldig vakkert, enda bedre enn jeg så for meg. Flink snekker som kjørte hele veien i fylla uten å ødelegge noe
Uflaks for deg at det er promillefotoboks i tunnelen før Seljord da.Hva scharru for'no hakke schjørt i fylla je
Helt sheriff
Ikke jeg heller, men jeg har våget meg opp i 87km/t på cruise nå! Har økt forsiktig med en og en…Helvetes snittmåling, men den har ikke klart å ta meg. 4 over på cruise så blir du ikke tatt har jeg funnet ut. Har ikke funnet ut når du blir tatt
Roald testet ut den for ikke så lenge siden. Synes vel de Seas elementene han hentet var for billig da.Helvetes snittmåling, men den har ikke klart å ta meg. 4 over på cruise så blir du ikke tatt har jeg funnet ut. Har ikke funnet ut når du blir tatt
Som tatt ut fra en interiør katalog (på en god måte).Jeg vil påstå at de neppe kunne passet bedre til rommet rent estetisk i hvertfall.
Er det ikke gøy? Blir noe helt annet enn jeg er vant tilDu har den opplevelsen jeg satt med første gang jeg hørte Bendit's som står i stua til Øyvind (den gang med Anaview og Dirac?). Fikk akkurat samme type lyd i kjellerstua hjemme når jeg fikk målt opp kinoen på nytt sist gang, veldig stor lyd mellom høyttalerne og hele veien fra gulv til tak, morsomt å høre på noe slikt.
Du vender deg fort nok! Og har du et lite snev av gledesrus igjen har jeg en liste med karer du kan invitere, de får deg tilbake i fosterstilling.Er det ikke gøy? Blir noe helt annet enn jeg er vant til
Jada, det er sikkert masse støy og vokal 6 mm over gulvet Har ikke oppdaget det endaDu vender deg fort nok! Og har du lite et snev av gledesrus igjen har jeg en liste med karer du kan invitere, de får deg tilbake i fosterstilling.
Det kan jeg lett si alleredeVar som forventet
Når du nå får rattet det perfekt inn kommer du til å si. Ingen vei tilbake.
Godt å høre. Linjer er lett like.Det kan jeg lett si allerede
Utseende eller lydmessig tenker du på. Her er jo mellomtone og diskant komprimert ned til et lite området i midtpartiet, så ingen linje over 400-500 hzGodt å høre. Linjer er lett like.
En meget fornuftig måte å konstruere en høyttaler påOg det er helt bevisst, det er skikkelig vanskelig å få linje høyt opp i frekens til å bli altetende.
Med disse er det jo begge deler sikkert. Mitt er jo linjer fra 500 til ca 3000. Håper jeg får muligheten til å høre disse en dag.Utseende eller lydmessig tenker du på. Her er jo mellomtone og diskant komprimert ned til et lite området i midtpartiet, så ingen linje over 400-500 hz
Det er jo litt slik Evidence er konstruet, men med divergerende deling av elementparene.En meget fornuftig måte å konstruere en høyttaler på
Kan skrive under på at de er altetende. Tror ikke vi hørte en eneste låt som ikke funket. Men det var jo delvis monoOg det er helt bevisst, det er skikkelig vanskelig å få linje høyt opp i frekens til å bli altetende.
Du har litt å gå på vettu. Å få noe nytt i huset som gjør ting helt annerledes kan være temmelig overveldende, mange inntrykk å fordøye.Kan skrive under på at de er altetende. Tror ikke vi hørte en eneste låt som ikke funket. Men det var jo delvis mono
Joda, er med på det. Er derfor jeg ikke har skrevet så mye mere enn om opplevelsen. Men at de er altetende tror jeg er noe jeg skal stå vedDu har litt å gå på vettu. Å få noe nytt i huset som gjør ting helt annerledes kan være temmelig overveldende, mange inntrykk å fordøye.
Her skurrer det litt for meg, Gutta boys, dette burde vært registret i løp av to sekunder. Deilig å ha noe å ta dere påKan skrive under på at de er altetende. Tror ikke vi hørte en eneste låt som ikke funket. Men det var jo delvis mono