duc999
Hi-Fi freak
Du får svinge innom her da, mulig vi kan ta en tur innom Hactor også hvis du vil høre hans oppsett, det er jo i di gateSeff stikke du når eg skal til byn.... Hadde håpt pågår en lytt....
Du får svinge innom her da, mulig vi kan ta en tur innom Hactor også hvis du vil høre hans oppsett, det er jo i di gateSeff stikke du når eg skal til byn.... Hadde håpt pågår en lytt....
Det bør vi få til, ringer degDu får svinge innom her da, mulig vi kan ta en tur innom Hactor også hvis du vil høre hans oppsett, det er jo i di gate
Du er velkommen neste gang anledningen byr segSeff stikke du når eg skal til byn.... Hadde håpt pågår en lytt....
Takk Små skjorter får meg til å føle meg vakuumpakketSmå skjorter er et hel….! Jeg har også mange av dem…
God tur
Det høres kjent ut…Takk Små skorter får meg til å føle meg vakuumpakket
Jøss, skal si du har forandret deg!Finner roen i caven, mens resten av huset pakker på styrer på. Jeg har pakket tangaen og de alt for små skjortene mine.
Vis vedlegget 932630
Var klar for en forandringJøss, skal si du har forandret deg!
Tja… alkohol er billig men mat er nesten som hjemme. Sikkert billigere det det ikke er turister.Hvordan er prisene?
Takk for tipsRestaurant Cvit Soli Ga meg en god fornøyelse.
Endel kule kutt på det albumet der.Finner roen i caven, mens resten av huset pakker på styrer på. Jeg har pakket tangaen og de alt for små skjortene mine.
Vis vedlegget 932630
Kjedelige? Mitt ordtak er : Har se biff, så bestiller du biff
Bra det smakte ok. Husker stede som ikke så flott og prangende, men med hyggelige servitører. Prisene var også noe høyere enn gjennomsnittet i byen, noe som sikkert hadde en betydning for at det var så lite folk det når vi spiste.
Dette var ikke bra
Du oppsummere det akkurat som vi opplevde det. Vi var alene, tiltros for at jeg knappet igjen skjortenBra det smakte ok. Husker stede som ikke så flott og prangende, men med hyggelige servitører. Prisene var også noe høyere enn gjennomsnittet i byen, noe som sikkert hadde en betydning for at det var så lite folk det når vi spiste.
Dumme nordmenn på tur Hadde i det miste byttet ut speedoenDette var ikke bra
Hadde det enda hvert på det lokale bakeriet, da Hadde saken hvert noe annet.
Kanskje hu trengte en oppstiver…Ja, da jeg traff henne virket hun litt deprimert så jeg var nødt til å ta ansvar kjente jeg.
Danskene har nok litt andre grenser enn oss fjellaper.Hold dere innenfor regelverket når dere poster bilder.
Bjørn.H, moderator
Takk for detKos deg på tur mister
mvh