Sevald
Avviker.
Ser ikke ut som de 16 6,5” har noen problemer med kapasiteten ned til 60hz. Nesten ikke bevegelse i driverene enda jeg har fyrt godt i
Jeg har trua!Det ser ut som hovedhøyttalerne dine har klart å gi en bedre timing og kontroll i området mellom 60-100 Hz, sammenlignet med hvordan basstårnene håndterte det før. Hovedhøyttalerne har muligens bedre plassering i rommet for å unngå å forsterke de stående bølgene i dette området.
Har blitt kalt verreGeek! Nerd! Bokfører!
Skrekk å gru! Har heldigvis en bedre halvdel som godtar både totenpåler og basstårn i stuaHvis en glemmer ut hva en har og lurer på om ikke en skulle vurdert å bytte ut sin bedre halvdel. Klippet ut denne fra Facebook til skrekk og advarsel. Snakk om møkka kjerring
Vis vedlegget 1067502
Om kona di virkelig er glad i deg, burde hun være den som er ekstremt takknemlig over at du har en interesse, som for det meste holder deg hjemme. Du kunne ha vært fjellklatrer, basehopper eller storviltsjeger.Kanskje vi som surrer med dette skal være taknemmelig
Går begge veier Jeg tuller masse om oss, men når jeg ser hvilke rævhål som finnes der ute, så tenker jeg at jeg har det ganske så fintOm kona di virkelig er glad i deg, burde hun være den som er ekstremt takknemlig over at du har en interesse, som for det meste holder deg hjemme. Du kunne ha vært fjellklatrer, basehopper eller storviltsjeger.
Kva er galt med fjellklatring?Om kona di virkelig er glad i deg, burde hun være den som er ekstremt takknemlig over at du har en interesse, som for det meste holder deg hjemme. Du kunne ha vært fjellklatrer, basehopper eller storviltsjeger.
Hadde glemt Clarity, men det søket vet 70Hz hadde jeg sett om jeg kunne manipulert litt. Kan det være issue i delingen?Har ikke lyst til å ratte hardere og smalere.
Selv om jeg la ut innlegget litt på kødd, så er det et lite alvor bak. En ting å måtte selge, men hun lar faktisk toget kjøre over han 2 ganger med å publisere at mannen er en tøffelhelt. Mulig kun bare en tøffel Jeg har egentlig aldri hørt noen klager fra min kone. Heller ikke når anlegget stod i stua. Kanskje vi som surrer med dette skal være taknemmelig
Der synes til og med jeg at du strekte strikken lang Du har det godt duVis vedlegget 1067572 Vis vedlegget 1067573
En gang så stua slik ut, fikk ikke no pes fra kona da heller
Vis vedlegget 1067572 Vis vedlegget 1067573
Mangler energi det området i lytteposisjon, mye bedre på sidene i følge målingeneHar du hørt hva som skjer i det omådet. Prøvd en lyttende justering?
Å når var du her?Den stuen der har jeg vært i Det var som å vandre igjennom en butikk
Æsj, ekkelt! Skal man plutselig begynne å lytte også nå.Har du hørt hva som skjer i det omådet. Prøvd en lyttende justering?
Det skulle tatt seg utÆsj, ekkelt! Skal man plutselig begynne å lytte også nå.
Det kan jeg se
Har du hatt Swans F1.1? Det har jeg også. Fikk aldri noe fart i denVis vedlegget 1067572 Vis vedlegget 1067573
Ligger litt i navnetHar du hatt Swans F1.1? Det har jeg også. Fikk aldri noe fart i den
Ja det har jeg, fikk heller ikke ut noe i nærheten av det jeg trodde disse skulle være gode for.Har du hatt Swans F1.1? Det har jeg også. Fikk aldri noe fart i den
Grom skive!Rufsete og gammel Nazareth er kanskje ikke det en forbinder med god test musikk, men det gir jeg balla i. Synes det svinger som bare det De siste justeringene har ikke bøllet til noe. Selv om det er noe rusk mellom 100-200hz, så synes jeg det er bedre smekk i mellom bassen nå.
Vis vedlegget 1067589