Sevald
Avviker.
Mens andre shopper de lekreste komponenter, så nøyer jeg med å trøste kjøpe byggevarer og hunton med opphenting i morgen. Litt sykdom i hus, men satser prosjekt bod i helgen. Det er den offisielle sannheten
Er enig der. Lyden blir veldig påvirket av rommet. Men det er kjekt med nye dingser, men alt jeg har lyst på koster mer enn kontoen tillater.Rom og demping er nok etter min mening viktigere enn hva slags komponenter en kjøper eller har. Jeg har med ganske enkle midler (ni dempeplater og fire diffusorer samt to bass-trapp) fått den lyden jeg liker, og jeg har nok fått maks uttelling av kontroll. Åpne opp vegger blir vanskelig, jeg har gips utenpå betong. Taket har jeg lyddempet med lydbøyler og to lag med gips.
Kunne ønske jeg hadde lyst på noe jeg.Men det er kjekt med nye dingser, men alt jeg har lyst på koster mer en kontoen tillater.
Tror du har det fint jeg Jeg føler vel ikke jeg har så veldig behov for noe, bedre å utforske og nytte det en harKunne ønske jeg hadde lyst på noe jeg.
De tre siste kjøpene jeg har gjort til hovedanlegget er demping, beste investeringen på en god stund.Er enig der. Lyden blir veldig påvirket av rommet. Men det er kjekt med nye dingser, men alt jeg har lyst på koster mer enn kontoen tillater.
Musikk er jævli morsomt og kan forvandle selv et middelmådig oppsett til noe fantastisk!Beste investeringen jeg har gjort på anlegget den siste tiden er El Rayo-X på Speakers Corner pressing