Den startet min kjærlighet som 7 åring!80 tallet var aldri favoritt musikk tiåret mitt.
Men Ashes To Ashes er fantastisk. Blir aldri lei den i hel spilte låten
Hallo, vi snakker, Bowie. Han var vel ikke helt ukjent med erotikk med samme kjønn. For å like Bowie fordrer det at man beveger seg bort fra den trauste bygderomantikken i Aksdal og omfavner det metroseksuelle i storbyen Haugesund, og kikker skjelmsk på andre mennHele låten ble for homo erotisk for meg![]()
Jeg som ikke skjønte at Rob Halford var homo selv om han var kledd i lær og nagler fra topp til tå. Eller den gangen jeg kastet jakken min fordi jeg så en homo med lik jakke en gang. Som en homofob så nektet jeg å ta innover Bowie at var litt semi heterofil.Hallo, vi snakker, Bowie. Han var vel ikke helt ukjent med erotikk med samme kjønn. For å like Bowie fordrer det at man beveger seg bort fra den trauste bygderomantikken i Aksdal og omfavner det metroseksuelle i storbyen Haugesund, og kikker skjelmsk på andre menn![]()
Jeg likte godt når du la den klamme hånda di i fanget mitt under middagen på Himalaya i Horten.Jeg som ikke skjønte at Rob Halford var homo selv om han var kledd i lær og nagler fra topp til tå. Eller den gangen jeg kastet jakken min fordi jeg så en homo med lik jakke en gang. Som en homofob så nektet jeg å ta innover Bowie at var litt semi heterofil.
I dag har denne bygdatullingen fått en homo i familen og han har heldigvis ingen problemer med det.
Jeg tilpasser meg omgivelseneJeg likte godt når du la den klamme hånda di i fanget mitt under middagen på Himalaya i Horten.
Glemmer jeg ikke, men det var overraskende![]()
Det var før de ble pølsebod.
Abbatoir Blues er en veldig god plate som overrasker hver gang jeg setter den på, men blir det godeste Cave i kveld tror jeg det blir i form av Grinderman.Kan ikke legge helt ned emballasje distribusjonen.
Vis vedlegget 1097449
Kanskje ikke det mest spennende plate kjøpet. Men lapper noen hull.
Vis vedlegget 1097451
Grinderman… litt glemt av meg. Har en eller to album på cd. Selvfølgelig skal det høres på grinderman i kveldAbbatoir Blues er en veldig god plate som overrasker hver gang jeg setter den på, men blir det godeste Cave i kveld tror jeg det blir i form av Grinderman.
Grindrman? Forsto på deg i går at du slet litt med slikt jeg?Grinderman… litt glemt av meg. Har en eller to album på cd. Selvfølgelig skal det høres på grinderman i kveld![]()
Nja… mer redd for at det er det min kone tenker om meg i dag. Romantikker som jeg handler jeg roser til min kone på vei hjem. Men jeg bommet kanskje litt på hoppkanten.. Da jeg kom hjem kokte det bokstavelig på jobb og jeg måtte kjapt logge meg på pc og gjør noen justeringer. Men jeg hadde jo disse rosene som jeg skulle gitt fra meg først. Effektiv som jeg var, fant jeg min kone på dass der hun gjorde nr to.. roser ble overlevert som en dassrull. Denne romantiske historien kan få de fleste til å smelte og jeg er meget stolt av mission completelyGrindrman? Forsto på deg i går at du slet litt med slikt jeg?
Dritromantisk rett og slettNja… mer redd for at det er det min kone tenker om meg i dag. Romantikker som jeg handler jeg roser til min kone på vei hjem. Men jeg bommet kanskje litt på hoppkanten.. Da jeg kom hjem kokte det bokstavelig på jobb og jeg måtte kjapt logge meg på pc og gjør noen justeringer. Men jeg hadde jo disse rosene som jeg skulle gitt fra meg først. Effektiv som jeg var, fant jeg min kone på dass der hun gjorde nr to.. roser ble overlevert som en dassrull. Denne romantiske historien kan få de fleste til å smelte og jeg er meget stolt av mission completely![]()
Sikkert en lur måte å få tilgang til det helligste på, for de som tenner på slikt selvfølgelig. Jeg dømmer ikke!Nja… mer redd for at det er det min kone tenker om meg i dag. Romantikker som jeg handler jeg roser til min kone på vei hjem. Men jeg bommet kanskje litt på hoppkanten.. Da jeg kom hjem kokte det bokstavelig på jobb og jeg måtte kjapt logge meg på pc og gjør noen justeringer. Men jeg hadde jo disse rosene som jeg skulle gitt fra meg først. Effektiv som jeg var, fant jeg min kone på dass der hun gjorde nr to.. roser ble overlevert som en dassrull. Denne romantiske historien kan få de fleste til å smelte og jeg er meget stolt av mission completely![]()
Hei hei hei, rolig nå sailer boyHallo, vi snakker, Bowie. Han var vel ikke helt ukjent med erotikk med samme kjønn. For å like Bowie fordrer det at man beveger seg bort fra den trauste bygderomantikken i Aksdal og omfavner det metroseksuelle i storbyen Haugesund, og kikker skjelmsk på andre menn![]()