ChatGPT er genialt, men å skvette vann på gåsen er nytteløstBare for å advarte. ChatGPT, det var der det begynte. Både spør den om du burde fått deg en Trinnov nova![]()

|
ChatGPT er genialt, men å skvette vann på gåsen er nytteløstBare for å advarte. ChatGPT, det var der det begynte. Både spør den om du burde fått deg en Trinnov nova![]()
Det var da voldsomt til gale det var ogDøh! Kan ikke du rette feil! Du skriver norsk som en nigeriansk svindler...
Kommer ikke til å skje før målinger og hele menystyringen på Nova kan gjøres på ChatGPT (eller tilsvarende AI)Husk sevald, om du får gamle kærmiss til å kjøpe Nova, blir han ditt problem! Ikke forvent at jeg skal besvare alle rare spørsmål, slik som hvordan man stiller klokka etc
Hva slags PC bruker forsamlingen til Trinnov Nova?Bare for å advarte. ChatGPT, det var der det begynte. Bare spør den om du burde fått deg en Trinnov nova![]()
Vet ikke om jeg helt skjønner spørsmålet ditt. Nova kan styres av pc, nettbrett eller mobil vil jeg tro.Hva slags PC bruker forsamlingen til Trinnov Nova?
Jeg lurte på om dere brukte en mini stasjonær PC, eller annet, for å drive Nova og musikkstreaming, da PC`en vell må stå på hele tiden?Vet ikke om jeg helt skjønner spørsmålet ditt. Nova kan styres av pc, nettbrett eller mobil vil jeg tro.
Den er ikke avhengig av PC, men jeg personlig synes det er kjekt og bruker PC i tillegg til film og som streamerJeg lurte på om dere brukte en mini stasjonær PC, eller annet, for å drive Nova og musikkstreaming, da PC`en vell må stå på hele tiden?
Hvis du ikke bruker Dante eller streaming så er vel ikke pc nødvendig. Men til Dante må en ha pc til ruting. Har en liten NUC til Roon og streamingJeg lurte på om dere brukte en mini stasjonær PC, eller annet, for å drive Nova og musikkstreaming, da PC`en vell må stå på hele tiden?
Nei, må ikke ha PC til Dante...Hvis du ikke bruker Dante eller streaming så er vel ikke pc nødvendig. Men til Dante må en ha pc til ruting. Har en liten NUC til Roon og streaming![]()
Ikke til ruting av Dante? Fikk opplyst at jeg måtte installere Dante controller på pc.Nei, må ikke ha PC til Dante...
Dante kan rutes mellom Dante kompatible enheter. Du setter bare ut og inn i de enkelte enheter. Du trenger Dante kontroller for å rute PCenIkke til ruting av Dante? Fikk opplyst at jeg måtte installere Dante controller.
Ok, da misforsto jeg litt.Dante kan rutes mellom Dante kompatible enheter. Du setter bare ut og inn i de enkelte enheter. Du trenger Dante kontroller for å rute PCen
Sikkert til og med direkte drift. Men ikke rare batteriet i den, hadde slitt med rekkevidde angst
Pynt og fjasMen hva skal den være godt for? Bortsett fra ved strømstans assa.
Stiller meg bak slikt! You go girl!!Pynt og fjasIngen poeng å lete etter fornuft her. LM blir kanskje imponert
![]()
Ja. Har ikke bruk for den lengreSolgt kinamikken?
Omfavnet aldri det albumet jeg hellerLitt overraskende god pressing og lyd på The Buddha, selv om den er langt fra en favoritt.
En psu inn, og en utHar fått platespilleren på batteri drift. Kjempe fordel, hvis strømmen går, da jeg kan forsette å snurre plater. Litt dårlig med lyd da, men det får jeg tåle
Vis vedlegget 1101332
Det letteste er om du handler, så får du emballasje med på kjøpetEnda flere plater lagt ut for salgHusk nå endelig på å selge lokalt med henting på døren
![]()
Det så da veldig trist ut....skal du synge selv nå fremover?Da var det tomt som i graven. Kun rack igjen som skal selges, pluss litt vinyl. Det siste satt litt langt inne. Men nå legges nye planer i tillegg til de jeg harFjerner nå deling mellom høyttalere og basstårn og overlater det til receiveren inntil nova kommer.
Vis vedlegget 1101624
Har lyd i anlegget jegDet så da veldig trist ut....skal du synge selv nå fremover?
Eller det er så dårlig at jeg vil ikke kalle det lydHar lyd i anlegget jeg![]()
StreamingEller det er så dårlig at jeg vil ikke kalle det lyd![]()
Ja, parkere vinylen for en stund. Må lade batterietStreaming![]()
Noe du tenker på til Platespiller- møbel?Synes jeg fortjener en øll. Nå er rack solgt og. Neste blir vel sofaenFår se om jeg finner et pent møbel til å ha platespiller på
Vis vedlegget 1101724
Nei, åpen for ideerNoe du tenker på?
1. Hvis du er ute etter muligheter for mindre vibrasjon, vet ikke om det blir det hos deg med subbene, hylle?Nei, åpen for ideer![]()