I know. Har vært en tanke lenge. Kan godt være de blir malt svart eller deco blue inntil videreBruh! Nice!![]()

I know. Har vært en tanke lenge. Kan godt være de blir malt svart eller deco blue inntil videreBruh! Nice!![]()
Helt ærlig, svært lite. Pu og tonearm betyr mye mer, og de forblir som i dag. Mulig betydning platetallerken påvirke lyden. Så for å koke det hele ned. Denne evt oppgradering er ikke rasjonell.Meg som er en novise på platespillere lurer på hva du (ikke ChatGPT) forventer av endringer med en oppgradering av drivverk?
Synes det er vanskelig å være helt enig.Pu og tonearm betyr mye mer
Det er ikke lett det der, T som du sier er helt sikkert en kanon spiller og i forhold til den du hadde før … en helt annen liga når det gjelder stabil drift og korrekt hastighet. Kunne godt tenkt meg å testet en slik, men det er ikke lett å få til. Har vært med å teste 1210 mk ll opp mot andre spillere med reimdrift og den kommer ikke helt opp mot disse reim spillerene. Test mot Vertere var skremmende hvor dårlig 1210 låter i forhold. Nettopp fått liv i platespiller igjen, nå en SME 20/3 med SME 5 arm. Det låter lovende så får en se om det går seg til detteSynes det er vanskelig å være helt enig.
Er det fordi svært mange av dagens overprisede drivverk er mediokre og bare SER gjennomtenkte ut? Personlig tror jeg mange drivverk kan sidestilles, på tverrs av flere prisklasser, noe som kanskje gir en illusjon om at det er lite å hente.
Nå prøver jeg oppriktig ikke å hinte om at T er det eneste saliggjørende, men for egen del, var det den andre spilleren som fikk meg til å ikke undervurdere hva et drivverk bidrar med i denne potpurrien.
Det er ikke så lett å forklare hva jeg mener, skriftlig, uten å bli tillagt en agenda, men som du kanskje vet, dreier det seg ikke for meg å fremheve noe spesielt produkt. Hvor vidt det er DD eller strikk er også for meg sekundært. Bare sier at om mange oppfatter drivverket som den minst viktige faktoren, kan det være fordi de kjøper samme drivverk gang på gang, uten å egentlig vite det.Er heller ikke uenig med @MakkinTosken , det er bare at du valgte en helt annen spiller hvor presisjon virkelig er i fokus. For meg er nå valget mellom to relativ like spillere teknisk sett. Men det er et stor forskell. Platetallerkenen i Ovation er av akryl og er relativt lett. På innovation er den rundt 8 kg og består av forskjellige materialer. Det betyr sikker noe, men forsvarer det kostnaden med å bytte ut min? Det må jeg ta stilling til.
Jeg skjønte hva du mente, og ha du tidligere har sagt. De fleste vektlegger drivverk som den minst viktige, men det er ikke sikkert på at er helt riktig. Uansett, jeg sliter med å bestemme meg. Lar derfor dette modne litt.Det er ikke så lett å forklare hva jeg mener, skriftlig, uten å bli tillagt en agenda, men som du kanskje vet, dreier det seg ikke for meg å fremheve noe spesielt produkt. Hvor vidt det er DD eller strikk er også for meg sekundært. Bare sier at om mange oppfatter drivverket som den minst viktige faktoren, kan det være fordi de kjøper samme drivverk gang på gang, uten å egentlig vite det.
Bra jobbet!!Prosjekt taksenking, evt legge opp en bukse. Benk er nå kappet ned 12 cm. Hvorfor gidder jeg dette? Jeg fant ingenting som likte veldig godt, da ble dette et alternativ inntil videre.
Ikke lett å få inntrykk før den er på plass, men nå skal limen få tørke. Gleder meg til å se hvordan det blir når den er på plass.
Ik Vis vedlegget 1111990 Vis vedlegget 1111991 Vis vedlegget 1111992 Vis vedlegget 1111993 Vis vedlegget 1111989
Oi, du har ikke fyrt på den nye benken, den som ble så fin? Eller er det magisk blå røyk du sender ut?Lei av å fundere. En avgjørelse er tatt. Sender ut røyk som når en pave valgt.
Jeg har jo mye kapp fra benken. Ikke minst en oppvaskmaskin som røykOi, du har ikke fyrt på den nye benken, den som ble så fin? Eller er det magisk blå røyk du sender ut?
Fryktelig spennende, dette! Hva fyrer Sevald opp i dag? Kunne lett blitt tv-serie av slikt.Jeg har jo mye kapp fra benken. Ikke minst en oppvaskmaskin som røykEller er det jeg som har funnet en tørr 20 pakning fra den tiden jeg røykte. Ikke godt å si.
Siden du spør. En lokal rørlegger som nekter garanti ansvar på en PLS til en pumpe hos min søster. Jeg har påtatt meg å hjelpe henne. Idiotiske mailer fra et tulling. Det fyrer Sevald opp i dagFryktelig spennende, dette! Hva fyrer Sevald opp i dag? Kunne lett blitt tv-serie av slikt.