Du har nok rett i det toskenDu er ikke så god på analogier Frankyboy!Hva er fortrinnet med R6 og V12?

mvh
Du har nok rett i det toskenDu er ikke så god på analogier Frankyboy!Hva er fortrinnet med R6 og V12?
Hvorfor spise biff når nøttestek er like godtJa, hva skal man med rekkesekseren når en firer gjør jobben?
Hehe. Bare fyreDere er enten vrange med overlegg, eller så er dere tette! Uansett, føkk off!![]()
Takk, ja jeg gleder megGratulerer med flott snurre Sevald
Det der blir nok snasent å få opp på benken.
Jonas
Nå ble jeg nysgjerrig, hva fikk du i posten?Spennende valg av spiller. Ser litt heftigere ut enn mine Dj-spillere. Blir gøy når posten kommer frem! Fikk selv en pakke med posten for noen dager siden som har fått meg til å filosofere rundt det med fysisk format.
Lekket lekkert@iGran loddet nettopp ut sin Luxman D-03X på Finn. Jeg vant! Det skal bli en sann glede å lete opp alle cdene jeg har solgt eller kvittet meg med(har fremdeles et par hundre album). Den er en fryd for mine øyne og ører. Vis vedlegget 1113782
Takker. Ble overrasket over at det var en cd-spiller jeg trengte i 2025, men tror det var rett medisin. Har irritert meg i lengre tid over lp-plater, både pga av pris og kvalitet og det har faktisk gått litt utover gleden med å sette på plater jeg drar inn døren.Lekket lekkertHar siklet på den. Gratulerer så masse
![]()
Finner vel ikke roen jeg heller før en anstendig cd spiller står i hyllenTakker. Ble overrasket over at det var en cd-spiller jeg trengte i 2025, men tror det var rett medisin. Har irritert meg i lengre tid over lp-plater, både pga av pris og kvalitet og det har faktisk gått litt utover gleden med å sette på plater jeg drar inn døren.
Streaming har vært et alternativ, men det ender med at jeg jeg ikke finner roen og trykker meg gjennom så mye ulik musikk at det virker mot sin hensikt hvis det gir noen mening. Det kan jeg gjøre andre steder i huset, sammen med f.eks. hun som mente at å spille Pumpegris - fritids, en lørdag morgen var det samme som å bli utsatt for waterboarding
Når det er sagt så var jeg på Shabby og handlet vinyl i går og det dukker sikkert opp en streamer på en hylle en eller annen gang i nær fremtid.
Bare et rop om oppmerksomhetTravelt på gratulasjonsfronten om dagen
PH-1000?
Stengt tatt, så har jeg ofret noe jeg og. Kontoen minGratulerer så mye
I påsken dropper jeg kjøping og satser heller på ofring.
Så lenge man ikke trenger og offre ektefelle/samboer pga av hifi innkjøpene, sitter der alene plutseligStengt tatt, så har jeg ofret noe jeg og. Kontoen min![]()
Bare å ringe.Hvis jeg en gang skulle klikke og fundere på bygge den om til master, er det bare og ringe de med det største og kraftigste stikkpillene.
Vis vedlegget 1113300
TakkGratulerer med PH-1000, håper det er RIAA det er snakk om. Og ikke at du er den 1000:e deltakeren i Paradise Hotel @Sevald 🫠.