Virkelig lekker snurre 
|
Neida. Ikke min. Er bare her på en liten justering.Gratulerer med flott spiller!
På bildet ser det ut som du har 2 stk. Nova? Hvordan er dette satt opp eller tenkt satt opp?
Vis vedlegget 1114040
Ja det stemmer, men som nevnt før så synes jeg flere armer ser litt ut som byggekranerLeste meg opp. Plass til en arm til![]()
Helt enig. Den kom liksom mer frem herArmen var fin på den gamle spilleren, men nå ble det helt konge![]()
Clearaudio Innovation.Gratulerer. Spilleren ser lekker ut
Men hvilket merke er det?
Clearaudio Innovation.
Svart folie kan hjelpeLitt synd ikke psu til innovation er svart.
Kone og den lille(som ikke er liten lengre) er hos svigermor ja, den eldste er hjemme med meg. Jeg skal ha litt besøk i kveld, da skal jeg stå frem som klin kokosDu er gærn på en god måteSlitan igjen! Forhåpentligvis har du vært så rutinert at du har sendt kone og unger på påskeferie i nord-Hordaland
![]()
Takk, hyggelig å høreDette begynner å bli missunelseverdig lekkert Sevald, men ikke misforstå, er det noen jeg unner så mye lekkert, er det deg bror!
God Påske!
Svarer meg selv. Mulig det er penere å flytte psu til spiller opp på benken. Der den står nå er som en albino i Afrika(hvis det er lov å si)Litt synd ikke psu til innovation er svart.
Smart, og hvis ikke er det foliering som gjelder. Så flott som oppsettet er skal man ikke måtte gå i visuell offside når man åpner trådenSvarer meg selv. Mulig det er penere å flytte psu til spiller opp på benken. Der den står nå er som en albino i Afrika(hvis det er lov å si)