Wishmaster
Hi-Fi freak
Mann aldri vært på dragrace, en opplevelse for livet.
Så enig, glemmer aldri første gang 2001 når kom på Hockenheim den følelsen Så ble 7 år på rad, dog siste år var det v8, ikke nedtur det hellerF1 V10
Hockenheim er herlig, var der allerede i -92!Så enig, glemmer aldri første gang 2001 når kom på Hockenheim den følelsen Så ble 7 år på rad, dog siste år var det v8, ikke nedtur det heller
Er det noen som hører gjennom disse klippene? Dette er på nivå med å se plena voksa.Kan ikke se at BRM v16 1953 har vært med. Lyden er fra opptaket som følger boka Into the Red, av Nick Mason bl.a. Fantastisk opptak av en vanvittig motor.
Herlige saker!Apropos turtellere:
Legg merke til:
Tankmåleren!
Turtelleren (tenk på den gearkassa!)
G-måleren (både positiv og negativ)
Og selvsagt speedometeret. De fleste har jo et forhold til 0-100, men ikke på dette nivået.
Ellers er dette her også episk, og ekstra gøy at det er en dame som gjør dette. Plutselig ble den forrige videoen en søndagstur til sammenlikning:
Selv synes jeg 0-100 på under 3 sekunder begynner å bli fysisk ubehagelig. Kan ikke forestille meg å gange det med fem også gå på egne bein etterpå.
Her er er GT40 i aksjon på Goodwood. Nesten så man ber aftenbønnen til Kenny Bräck etter å ha sett disse klippene.Gromlyd....
Skjønner jeg er ubeskrivelig kjedelig, men jeg har alltid vært for gammel til å la meg fascinere over …. støy."Bråk" som beskrivelse av gromme motorlyder er bare en eufemisme for misantropi.
Etter en dag på jobb er det helt fantastisk deilig å sette seg inn i elbilen og bare forflytte seg tilnærmet lydløst gjennom trafikken og hjem. Men "elbillydtråden" hadde blitt veldig kort...Skjønner jeg er ubeskrivelig kjedelig, men jeg har alltid vært for gammel til å la meg fascinere over …. støy.
Mye kulere med maskiner som er stillegående.
Vakker bil - grom lyd..!BRM V16 er postet flere ganger før i tråden men slike godlyder kan fint repeteres om og om igjen. Dessverre matchet ikke kvaliteten på motoren lyden den lager.
Singer DLS er ikke så aller verst:
-BB-
Dette er usedvanlig rått. El-hva?Blir aldri lei av Top Fuel og Funny Car. Bør sees sammen med gode høyttalere og litt oppjustert volum, noe som ikke burde være et problem her på sentralen.