baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Klarer frøken Jenshus å oppfylle forventningene fra hennes sjarmerende debut?
Nå har jeg ikke hørt debuten og plata rakk bare å snurre en runde før det var natta, men frøkna er såvisst sjarmerende. Hun har helt klart lånt øre til damer som Emmylou, Lucinda og Shelby....og det er jo ikke det værste. Dog var det noe som murret litt...en anelse "påtatt levd liv" i stemmen kanskje? Vel, det vil vel vise seg når plata har fått noen runder.baluba skrev:Klarer frøken Jenshus å oppfylle forventningene fra hennes sjarmerende debut?
Må si det coveret gjorde seg på en Burson 8)mteinum skrev:Idag kom følgende inn døra:
Lisa Dal Bello - Lisa Dal Bello [SHM-CD UICY-94654]
Nå var jeg et øyeblikk brennsikker på at det var en annen Lisa....Lisa Dalbello, den lett eksentriske kanidiske damen som en gang på 80-tallet gjorde et par knallsterke album produsert av Mick Ronson:mteinum skrev:Idag kom følgende inn døra:
Queensryche har en finfin versjon av denTrane skrev:Nå var jeg et øyeblikk brennsikker på at det var en annen Lisa....Lisa Dalbello, den lett eksentriske kanidiske damen som en gang på 80-tallet gjorde et par knallsterke album produsert av Mick Ronson:mteinum skrev:Idag kom følgende inn døra:
Tenkte jeg skulle spørre om det, for det lå liksom opp i dagen.mikefish skrev:Veronika er dattera til Elias Akselsen.Med en vond fortid å skilte med.Mye av dette Jesus-opplegget stammer nok fra opphavet.Skal ikke forhåndsdømme henne da jeg ikke har hørt albumet.
mvh. s,
C. Alshus skrev:Vinyl fra Big Dipper:
Jøsseball, sånn som den skiva har blitt slaktet, trodde jeg jeg var den eneste igjen i landetbjornh skrev:Endelig ankommet i posten i dag.
Akkurat som all annen funk, det er bra. Terningkast 6-7 kanskje. Altså ganske tøft.Jega skrev:C. Alshus skrev:Vinyl fra Big Dipper:
Kommunist funk!
Virker rimelig sært, men også litt kult. Hvordan høres det ut. Karakter 1-10?