Siste platekjøp.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Sendt fraktfritt fra England på onsdag. Henta den på posten nå.

     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Da stakk jeg hodet innom Kompaniet på vei fra kontoret i dag også, med den hensikt å erstatte norske klassikere som er forsvunnet i årenes løp. Viktigst er kanskje "Op.", selv om også "Blodig alvor, na na na na na" bringer fram kjære minner fra ungdom/tidlig voksenliv. Mest for arkivets del på lang sikt, tipper jeg. Da passer det at de lå i 59-hyllene.



     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.258
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Dagens fangst på CD:

    Porcupine Tree - Recordings



    Porcupine Tree - Stupid Dream



    Opeth - Still Life



    Opeth - My Arms, Your Hearse



    Wild Beasts - Two Dancers

     

    vargen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    atonal skrev:
    Dagens fangst på CD:

    Porcupine Tree - Recordings



    Porcupine Tree - Stupid Dream



    Opeth - Still Life



    Opeth - My Arms, Your Hearse



    Wild Beasts - Two Dancers

    Det er hva jeg vil kalle en god fangst! ;)

    I dag ble min 2DVD/3CD-versjon av In Live Concert at The Royal Albert Hall sendt. Betalte $30 for denne inkl frakt, det synes jeg er billig.:) Det tar vel riktignok litt tid før den er her, men.
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.258
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    vargen skrev:
    atonal skrev:
    Dagens fangst på CD:

    [...]
    Det er hva jeg vil kalle en god fangst! ;)

    I dag ble min 2DVD/3CD-versjon av In Live Concert at The Royal Albert Hall sendt. Betalte $30 for denne inkl frakt, det synes jeg er billig.:) Det tar vel riktignok litt tid før den er her, men.
    Det var ikke akkurat tilfeldig at jeg kom hjem med disse ;) Fyller hullene i katalogen, og det er fortsatt flere 90-talls plater fra PT og Opeth som skal kjøpes inn. Still Life fra Opeth er en luksusutgave med ekstra dvd, valg mellom lyd i 2 kanaler og i 5.1, pluss Åkerfeldts personlige betraktninger rundt platen. God lesning!

    I dag ble min 2DVD/3CD-versjon av In Live Concert at The Royal Albert Hall sendt.
    Venter på den samme pakken, det blir stas!
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    rolfozzy skrev:
    Sendt fraktfritt fra England på onsdag. Henta den på posten nå.

    Huh, funka bra den cdwow sjappa da altså.
    Eg har ikkje fått min ennå. 2 uker fra UK (amazon marketplace) er ikkje særlig imponerende. Kunne jo svømt over og henta den på den tida.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Townes skrev:
    rolfozzy skrev:
    Sendt fraktfritt fra England på onsdag. Henta den på posten nå.

    Huh, funka bra den cdwow sjappa da altså.
    Eg har ikkje fått min ennå. 2 uker fra UK (amazon marketplace) er ikkje særlig imponerende. Kunne jo svømt over og henta den på den tida.
    Noen er tregere enn andre. Jeg er såpass fornøyd med cdwow at jeg kommer nok til og handle mer derfra.

    Plater de har inne lover de og sende i løpet av 24 timer, kan vel nesten ikke forlange mer.

    Nå venter jeg denne fra Tyskland. Vinyl. Motorpsycho-Let them eat cake.

     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Billedserveren min har ligget nede en stund.håper den holder seg stabil fremover.
    Har nå kjøpt såpass mange plater at jeg ikke gidder å skrible om alle.Her er de :



    Sarah Dawn Finer & Grant Green



    Style Council & The Dead Weather
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    flere :



    Charlie Haden/Pat Metheny & Rasmus



    Moonspell & Johnossi
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Det strømmer på :



    Unni Wilhelmsen & Richar Hawley



    The Waterboys & Of Montreal
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    de siste :



    I Am Kloot & Refused

    Desse på vinyl.Ny spiller i hus så det blir nok flere platekjøp på dette edle formatet.

    mvh. s,
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Pussig.Ser albumcoverene greit her.Det er forøvrig 'introducing Style Council'.

    mvh. s,
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.365
    Antall liker
    6.575
    Torget vurderinger
    2
    Bestilt fra CDWOW i dag. Ikke CD, men vinylutgaver.




     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Crowded House: Intriguer (2010)

    Typisk britisk, men ganske iørefallende!

    Lyd/Musikk 4/4
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Pussig.Ser albumcoverene greit her.Det er forøvrig 'introducing Style Council'.

    mvh. s,
    Nå ser jeg også dem, men tidligere så ble det ikke oppnådd kontakt med din server. Ikke noe å henge seg opp i når de er synlige nå.
    Er det en samleplate?
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Style Council ? Nå satt du meg litt ut baluba.Har fra før av bare den mest kjente 'our favorite shop',samt noen soloplater av Weller.Denne cd'en 'introducing Style Council' ble kjøpt for 59 kr.forleden og på baksiden er det oppgitt at plata ble gitt ut i 1983.Muligens deres første,derav tittelen.Den inneholder bare 7 kutt.Typisk LP-størrelse den gangen.

    Førsteinntrykket var at denne virket ganske døv og jeg vurderte å la den forbigå i stillhet,men ved tredjegangs gjennomlytting fant jeg at det var liksom noe ved den allikavel.

    Håper ikke dette innlegget ble altfor forvirrende.Setter i gang platen igjen for en "second opinion"

    mvh. s,
     

    mteinum

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Innlegg
    10.157
    Antall liker
    3.966
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    To nye fra zinkmusic:

    Bronk - s/t





    bRONk is a trio containing three of the most wellknown studiomusicians Sweden has to offer. The grammy-award winning drummer Per Lindvall, the bassplayer Sven Lindvall and guitarplayer Staffan Astner.

    ...

    So let us introduce bRONk. Music somewhere between gospelfunk, zappa-psydecho, rockabilly-jazzrock and just simple good and clever instrumental-pop. Judge yourself. bRONk is happy and hope that they can be a band that keeps on playing at least 25 years from now.


    http://www.cdbaby.com/cd/bronk

    Corin & Edman - Roc de Light





    Sunshine bleached sandy white beaches, palm trees stirring from the bay breeze, love drifting in on each aquamarine tide spray... yes this is the winding roads, carefree feel and romance of Westcoast. A dying breed of music which was delicately concocted by lush relaxed harmonies floating in on the ocean waves of the coastlines of California has been resurrected once again. The leading voice of the genre for the past decade has been Swede Goran Edman, fronting for Street Talk, Crossfade, and AOR. Now he has joined with fellow Swedish musician Claes Corin for the Corin & Edman project, and the fantastic imagery of the cleverly titled "Roc De Light".

    The feel of Westcoast has been expertly recreated by these two. Fans of the 80s Westcoast sound are going to be in a seventh heaven here, especially if bands like Airplay, Chicago and Toto has tickled your fancy before. Goran's sweet and delicious voice bubbles pure, undiluted emotion over every track. The composed music is the perfect ship for his range. The resulting album is one that lifts the heart, calms the soul and sends you dreaming for a quiet seashell hidden cove off of Los Angeles. The spirit of the music is something that Corin has captured with a deft ease, making every song rich, satisfying and a musical voyage of relaxation and quiet reflection. From the luscious opener, "Damage is Done", with its pop candy chorus to the love sick "Keeping You On My Mind", and all throughout, there is not one slip up of the ten songs awaiting here.

    Corin's keyboards provide a lovely tapestry for the rest of the music to play upon. There's also a nice saxophone solo on the wonderful ballad "Here Today - Gone Tomorrow" that is awash in pianos and delicate vocals. "Falling From Grace" has a melodic groove that is absolutely addictive and yet calming. The harmony vocals add just the perfect touch. "Black Widow" is sleek, upbeat, poppy and just as outstanding in its own right. So is "Good Luck Charm", another midtempo piece that still shines in its laidback whitewashed feel, warmed by the synth and the caress of Goran's voice.

    Corin & Edman's "Roc De Light" is a delightfully charming treat indeed. For those questing for another seaswept walk through lapping tides ashore and relaxing "lite" rock music that yearns and happily drowns in a moody flood of romance, "Roc De Light" is a must-have on your album list for this year. Polished but not overdone, the production allows the disc to breathe and soak up the beauty of the atmosphere like the setting sun blazing colors across the windblown sea. The album sparkles like the light playing on the waves, soft, reflective and gorgeous all around. A fantastic entry in the Westcoast genre, and it's my personal hope that it will not be the last collaboration we'll see between these two gifted musicians. Magic is made here, and hopefully there will be a followup in the future.


    http://www.revelationz.net/index.asp?ID=2289
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Style Council ? Nå satt du meg litt ut baluba.Har fra før av bare den mest kjente 'our favorite shop',samt noen soloplater av Weller.Denne cd'en 'introducing Style Council' ble kjøpt for 59 kr.forleden og på baksiden er det oppgitt at plata ble gitt ut i 1983.Muligens deres første,derav tittelen.Den inneholder bare 7 kutt.Typisk LP-størrelse den gangen.

    Førsteinntrykket var at denne virket ganske døv og jeg vurderte å la den forbigå i stillhet,men ved tredjegangs gjennomlytting fant jeg at det var liksom noe ved den allikavel.

    Håper ikke dette innlegget ble altfor forvirrende.Setter i gang platen igjen for en "second opinion"

    mvh. s,
    Jeg husker at det kom en før "Our Favourite Shop", men kan ikke huske tittel. Heller ikke noe av innholdet, men jeg husker at Style Council ble ganske lunkent mottatt av kritikerne. Det kan jo hende at det første albumet fortjente den kritikken, men at også "Our Favourite Shop" fikk middelmådig kritikk er uforståelig i 2010. De senere platene før Weller gikk solo har vel heller ikke fått allverdens kritikker, men de har jeg ikke hørt. Den eneste Style Council jeg har er "Our Favourite Shop". Og den er vi vel enige om er et glimrende og elegant album, regner jeg med.

    Før jeg plukket opp poden på skolen slo jeg ihjel tiden på Apollon. Der plukket jeg glatt opp en klassiker innen bluegrass, Lester Flatt & Earl Scruggs som synger sanger gjort kjent av Carter-familien. Litt artig at Svingen har kjøpt bluegrass fra vår tid samtidig. Ida Jenshus er ikke verst, og åpenbart enormt påvirket av selve dronningen.



    På tide med litt banjo i heimen, etter flere dager med Campbell/Lanegan og Roky Erickson.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.173
    Antall liker
    28.182
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Og Refused plattan håller måttet på vinyl, før er som måttet undret, en klassiker!!! og få kjøpt på vinyl igen ;D ;D ;D
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    @baluba : sjekket litt nærmere ang. Style Council.Wikipedia burde være pålitelig nok når det gjelder denne typen facts.'Introducing Style Council' var den uoffisielle debut-lp'en.Den ble bare utgitt i Holland og Japan,men ble massivt importert til GB,da de gjorde stor suksess med sine singler og 12-tommere.Denne palten er forsåvidt bare et lappverk bestående av bl.a. en "club mix" av 'long hot summer'.Jeg kan ikke huske den låta forsåvidt.Deres album 'cafe bleu' kom året etterpå og ble gitt ut worldwide og regnes derfor som deres debutplate.

    Om denne billig-cd'en jeg kjøpte er noe som har stått på lager i årevis eller om det er nyopptrykk vites ikke.

    mvh. s,
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    @baluba : sjekket litt nærmere ang. Style Council.Wikipedia burde være pålitelig nok når det gjelder denne typen facts.'Introducing Style Council' var den uoffisielle debut-lp'en.Den ble bare utgitt i Holland og Japan,men ble massivt importert til GB,da de gjorde stor suksess med sine singler og 12-tommere.Denne palten er forsåvidt bare et lappverk bestående av bl.a. en "club mix" av 'long hot summer'.Jeg kan ikke huske den låta forsåvidt.Deres album 'cafe bleu' kom året etterpå og ble gitt ut worldwide og regnes derfor som deres debutplate.

    Om denne billig-cd'en jeg kjøpte er noe som har stått på lager i årevis eller om det er nyopptrykk vites ikke.

    mvh. s,
    Ah, Café Bleu var det selvsagt. Vi hadde den i nærradioen jeg jobbet i, men selv har jeg aldri hatt den. Det var vel den som fikk litt lunken mottakelse. Men når jeg tenker meg om så var den slettes ikke så verst den heller. Skriver jeg, vel vitende om at jeg ikke har hørt den på over 20 år. Den finnes sikkert på Spotify. Vel verdt å sjekke med friske ører i morgen. Hvis de har den.
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Har sett frem til den nye platen til Lloyd Cole og nå er den i hus :



    broken record

    Også Lloyd Cole er blitt litt køntri på sine gamle dager.Her er det steelguitar(!) og munnspill så det holder.En relativt kort plate den lett gjennkjennelige låter og en en opptur i fra den noe skuffede 'antidepressantants'.lyd og produksjon er også i særklasse.

    mvh. s,
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Av og til dukker det opp plater man bare får kjempelyst å kjøpe,som svenske Sakert ! (har fortsatt trøbbel med svenske bokstaver):



    Dette er Annika Norlin fra Hello Saferide når hun skriver og synger på svensk.Det føles mer ekte her etter min mening i forhold til det litt "amerikaniserte" engelskspråkelige prosjektet.Endel kjempesjarmerende bittersøte poplåter her.Et par litt alvorlige og dystre melodier trekker noe ned.Men for all del : et flott snekret album tross noe merkelig lydbilde inn i mellom.

    mvh. s,
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du finner ¨til ä ved siden av Å. Trykk en gang på ¨, og etterpå trykker du a. Da får du ä.

    I dag gledet jeg meg litt til platemesse på Fensal. Snakker om nedtur av dimensjoner. Sist gang jeg var på messe i Bergen var for mange år siden. Det var da de ble holdt på Maxime, og det fortsatt het Maxime. Da var det et stort utvalg i tilbydere i mange genre, og flere formater. Nå var det en liten rekke med mindre pene mennesker som diskuterte nederlandske førstetrykk av Dylan, og studiner i tyveårene som har arvet pappas vinyl og hans JVC rack-grammofon fra åttitallet. Sammen med de øvrige nerdene som sverger på at deres Fisher/Sanyo/JVC i billigste prisklasse fra brukthandelen låter mye bedre enn enhver cdp.

    Årsaken til at jeg var skuffet var selvsagt at på andre messer finnes det et utvalg i esoteriske cd-utgivelser også. Jeg tenkte å handle litt sixties garage som ikke er å finne i vanlige butikker, men dengang ei. Utvalget i cd var omtrent som på et gjennomsnitts loppemarked, eller hos Fretex. De platene jeg ikke hadde fra før sorterte under skrot. Det var faktisk ikke en eneste cd jeg ville kjøpe. Det tok meg under ti minutter å gjøre meg ferdig, for så å gå slukøret ut døren igjen. Selv menneskene der inne var så lite attraktive, uansett kjønn, at jeg fant meg selv svært malplassert i selskapet.

    Kun for å ikke gå ut med totalt uforrettet sak gav jeg 40 for den første cd-en i NRKs "Norsk rocks historie". Den hadde jeg ikke kjøpt før, så det ble en del av komplettering. Jeg bør jo ha hele serien. Etterpå gikk jeg skuffet videre til Kompaniet, der jeg kjøpte to plater til for å trøste meg.

    Første var en hyggelig overraskelse. Det stod en cd som bar tittelen "The Sound Of The Smiths" i tilbudshyllene, som ved nærmere undersøkelse viste seg å være en remastring av "Hatful of Hollow". Og det er jo glimrende, så den ble med meg hjem.

    =


    Få meter unna fant jeg denne samleren av The Specials. Den er mer konsentrert enn "Stereotypical", som ikke egner seg like godt til å høre i et strekk. Derfor ble den også med hjem, for i tillegg til et godt utvalg av låter lå det også en DVD i casen. Det ble med andre ord ikke en helt mislykket fangst i dag, selv om dagens startet dårlig.



    Igjen må jeg nevne at i forhold til Oslo så er ikke Bergens platemesse dårlig, den er patetisk latterlig. Kun egnet for de som samler på standardrepetoiret på vinyl, dessverre.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    baluba skrev:
    Du finner ¨til ä ved siden av Å. Trykk en gang på ¨, og etterpå trykker du a. Da får du ä.

    I dag gledet jeg meg litt til platemesse på Fensal. Snakker om nedtur av dimensjoner. Sist gang jeg var på messe i Bergen var for mange år siden. Det var da de ble holdt på Maxime, og det fortsatt het Maxime. Da var det et stort utvalg i tilbydere i mange genre, og flere formater. Nå var det en liten rekke med mindre pene mennesker som diskuterte nederlandske førstetrykk av Dylan, og studiner i tyveårene som har arvet pappas vinyl og hans JVC rack-grammofon fra åttitallet. Sammen med de øvrige nerdene som sverger på at deres Fisher/Sanyo/JVC i billigste prisklasse fra brukthandelen låter mye bedre enn enhver cdp.

    Årsaken til at jeg var skuffet var selvsagt at på andre messer finnes det et utvalg i esoteriske cd-utgivelser også. Jeg tenkte å handle litt sixties garage som ikke er å finne i vanlige butikker, men dengang ei. Utvalget i cd var omtrent som på et gjennomsnitts loppemarked, eller hos Fretex. De platene jeg ikke hadde fra før sorterte under skrot. Det var faktisk ikke en eneste cd jeg ville kjøpe. Det tok meg under ti minutter å gjøre meg ferdig, for så å gå slukøret ut døren igjen. Selv menneskene der inne var så lite attraktive, uansett kjønn, at jeg fant meg selv svært malplassert i selskapet.

    Kun for å ikke gå ut med totalt uforrettet sak gav jeg 40 for den første cd-en i NRKs "Norsk rocks historie". Den hadde jeg ikke kjøpt før, så det ble en del av komplettering. Jeg bør jo ha hele serien. Etterpå gikk jeg skuffet videre til Kompaniet, der jeg kjøpte to plater til for å trøste meg.

    Første var en hyggelig overraskelse. Det stod en cd som bar tittelen "The Sound Of The Smiths" i tilbudshyllene, som ved nærmere undersøkelse viste seg å være en remastring av "Hatful of Hollow". Og det er jo glimrende, så den ble med meg hjem.

    =


    Få meter unna fant jeg denne samleren av The Specials. Den er mer konsentrert enn "Stereotypical", som ikke egner seg like godt til å høre i et strekk. Derfor ble den også med hjem, for i tillegg til et godt utvalg av låter lå det også en DVD i casen. Det ble med andre ord ikke en helt mislykket fangst i dag, selv om dagens startet dårlig.



    Igjen må jeg nevne at i forhold til Oslo så er ikke Bergens platemesse dårlig, den er patetisk latterlig. Kun egnet for de som samler på standardrepetoiret på vinyl, dessverre.
    Er glad jeg ikke leide bord denne gangen ;)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det kan du være, for det var direkte syltynt. Det ble mumlet om en som pleide å være der med ti meter cd-er. Hvor han befant seg i dag er uvisst. Eller kanskje du hadde gjort rent bord med litt god smak, Townes. ;)
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Mange takk baluba ! Av og til bør jeg spørre,selv når det greier seg om helt enkle ting om pc-bruk. Säkert !

    Kjedelig at det var en trist messe.Førøvrig megler jeg også 'hatful of hollow',men nå er det begge føttene på bremsepedalen når det gjelder platekjøp.Har et par til i hylla her som jeg enna ikke har presentert.

    mvh. s,
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Mange takk baluba ! Av og til bør jeg spørre,selv når det greier seg om helt enkle ting om pc-bruk. Säkert !

    Kjedelig at det var en trist messe.Førøvrig megler jeg også 'hatful of hollow',men nå er det begge føttene på bremsepedalen når det gjelder platekjøp.Har et par til i hylla her som jeg enna ikke har presentert.

    mvh. s,
    Tar du til takke med den den remastrede versjonen jeg kjøpte så slipper du unna med 59 små kroner. Feil cover, men riktig plate likevel.

    8)
     

    Xevious

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    242
    Antall liker
    221
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    3
    CD:

    Litt fra Play, litt fra eBay og litt fra Platekompaniet

    - Beth Hart - Live at Paradiso
    - Grand Funk Railroad - Grand Funk
    - Grand Funk Railroad - On Time
    - Hawkwind - Doremi Fasol Latido
    - Led Zeppelin - II
    - Tom Petty and the Heartbreakers - Anthology: Trough the Years (2 CD set)
    - Wobbler - Afterglow


    Tok bilde før jeg fikk alle i hus...


    Vinyl:

    Fra eBay:


    Genesis - Foxtrot


    Genesis - A Trick of the Tail


    Asia - Asia


    Asia - Astra


    Pink Floyd - The Final Cut


    Camel - Moonmadness
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn