Klassisk Ferry, stilmessig lik Boys and Girls / Bête Noire. En påkostet LP både billedlig og bokstavelig, gatefold, 200g. med tekstinnlegg på glanset kartong. Kom ut i fjor høst, litt på overtid altså. Kate Moss på omslaget.
Skal du på konsert i kveld?motoren skrev:Fra platekompaniet og cdon på cd
mvh
Kanskje de nå helt har gått over til Spotify?LMC skrev:trist med 233 sider med folk som har gjort sitt siste platekjøp! :
Seneste og siste skiller man sjelden mellom. "Fortell oss om din siste bok," er en gjenganger i forfatterintervjuer.united59 skrev:Kanskje de nå helt har gått over til Spotify?LMC skrev:trist med 233 sider med folk som har gjort sitt siste platekjøp! :
Just one last fix, and the monkey's off my back.... 8)LMC skrev:trist med 233 sider med folk som har gjort sitt siste platekjøp! :
Se på det, ja!Akapaz skrev:Har lært meg litt Photoshopteknikk fra mteinum sin guide på AVforum...
Priceless ;DZomby_Woof skrev:Troghandleren hadde denne. Jeg klarte ikke la være... 8)
20 spenn. Jeg har ingen planer om å spille plata, men lurer på om det finnes rammer for gatefold.... ;Dou812rh skrev:Priceless ;DZomby_Woof skrev:Troghandleren hadde denne. Jeg klarte ikke la være... 8)
Klassisk Fib Aktuellt pinuppa ;D Bra låtar på den Zomby! Dan Anderssons "Omkring tiggaren från Luosa"Zomby_Woof skrev:20 spenn. Jeg har ingen planer om å spille plata, men lurer på om det finnes rammer for gatefold.... ;Dou812rh skrev:Priceless ;DZomby_Woof skrev:Troghandleren hadde denne. Jeg klarte ikke la være... 8)
Edit: Den er utgitt i 1973, forresten.
Klart han må høre på den. Å forhåndsdømme er dumt her, for det kan jo være perler du ikke kjenner fra før.cash 63 skrev:Klassisk Fib Aktuellt pinuppa ;D Bra låtar på den Zomby! Dan Anderssons "Omkring tiggaren från Luosa"Zomby_Woof skrev:20 spenn. Jeg har ingen planer om å spille plata, men lurer på om det finnes rammer for gatefold.... ;Dou812rh skrev:Priceless ;DZomby_Woof skrev:Troghandleren hadde denne. Jeg klarte ikke la være... 8)
Edit: Den er utgitt i 1973, forresten.
Fascistsvin, girrem til meg!Griffenfeldt skrev:Var innom en bruktsjappe i Grenaa i Danmark.
Plukket med meg 4 vinylskiver.
The Smiths: Hateful of hollow, The Smiths , Louder than bombs og Meat is murder.
Disse er ikke nye remastrer, men orginaler. Gav 320 Dkr for alle 4. Fin pris.