atonal
Hi-Fi freak
Dream Theater, ja. Som prog-interessert kommer jeg vel ikke utenom. Er den siste platen grei å begynne med, som en start?
Man gjør visstnok ikke det. Har vel hatt relativt lite interesse for DT de siste årene, men etter litt påtrykk fra en kamerat har det da blitt en 3-4 skiver. Og selv om noe ikke er my cup of tea, er flere av skivene også deilige å høre på. De to jeg kjøpte nå er i sistnevnte klasse.atonal skrev:Dream Theater, ja. Som prog-interessert kommer jeg vel ikke utenom. Er den siste platen grei å begynne med, som en start?
Sent ute?JanR skrev:De her to er i hus ila ei uke eller så,-
Opeth " heritage" (box set selvsagt)
Porcupine Tree "anesthetize" (vinyl box)
/jan
Litt flaut å si det kanskje....Tormod hadde glemt meg og jeg har glemt å purre :vargen skrev:Sent ute?JanR skrev:De her to er i hus ila ei uke eller så,-
/jan
Anesthetize 4LP-boksen? Ikke si at jeg fikk den før deg? ;D
Opeth er også på vei hit, men kun CD/DVD (coin)-versjonen. Det jeg venter aller mest på, er Steven Wilson - Grace For Drowning. Venter limited edt., vanlig CD-versjon og BD.
750 norske fra Panorama Records. Vel verdt det, nydelig boks!mikefish skrev:Hva er prisen på den Porcupine Tree deluxe vinyl-boksen ?
mvh. s,
Hadde jeg ikke trodd. Fikk min fra Tormod i forrige uke, vurderte sterkt å legge igjen penga hos burningshed. De får nok nå fremover, mtp GfD.JanR skrev:Litt flaut å si det kanskje....Tormod hadde glemt meg og jeg har glemt å purre :vargen skrev:Sent ute?JanR skrev:De her to er i hus ila ei uke eller så,-
/jan
Anesthetize 4LP-boksen? Ikke si at jeg fikk den før deg? ;D
Opeth er også på vei hit, men kun CD/DVD (coin)-versjonen. Det jeg venter aller mest på, er Steven Wilson - Grace For Drowning. Venter limited edt., vanlig CD-versjon og BD.
Men nå er ting på stell igjen ;D
Så ja, du var føre meg, grrrrrr
/jan
vargen skrev:Hadde jeg ikke trodd. Fikk min fra Tormod i forrige uke, vurderte sterkt å legge igjen penga hos burningshed. De får nok nå fremover, mtp GfD.
Damn straight! Train Of Thought og Systematic Chaos bør inn på lista sporenstreks!vargen skrev:Hehe. ;D Det er søren meg ikke dårlig! Og da må det jo sies at du har god smak, du au! Jeg hadde kun to skiver fra før, så tenkte jeg måtte ha inn litt flere skiver av DT. Den nyeste må vel inn etterhvert den og.impulse skrev:Du har jaggu god smak, Vargen! Våre to sist innkjøpte plater er helt identiske! ;D ;D
Hvis ikke, får du si fra, så kan jeg ta dem med.JanR skrev:Som sagt, ingens feil imo. Jeg har ikke akkurat mast så ille etter skivene så
Regner med og håper på at de er hus før den 1/10.
/jan
Takker for anbefalinger. Jeg må nok vente med innkjøp til etter GfD har ankommet, og det blir nok CD-versjoner først. Utrolig digg med vinyl, men der skal det inn mer PT først.Dazed skrev:Damn straight! Train Of Thought og Systematic Chaos bør inn på lista sporenstreks!vargen skrev:Hehe. ;D Det er søren meg ikke dårlig! Og da må det jo sies at du har god smak, du au! Jeg hadde kun to skiver fra før, så tenkte jeg måtte ha inn litt flere skiver av DT. Den nyeste må vel inn etterhvert den og.impulse skrev:Du har jaggu god smak, Vargen! Våre to sist innkjøpte plater er helt identiske! ;D ;D
Systematic Chaos, Black Clouds And Silver Linings og den nye skiva bør jo absolutt kjøpes på vinyl, da. Dobbel 180-grams finnes til $20-25, og det er jo nærmest gratis!
Se her ja 8)gismo skrev:Denne kom idag
gismo