Vinylen skal visstnok være temmelig bra mastret. Har den på vei i posten, så ser fram til å få høre den. Synes plata er svært bra, om enn ikkje helt der oppe med Slow turning og bring the family.Finbeck skrev:En av mine beste kjøp i år.
Veldig fornøyd med denne pressinga fra NEW*WEST.Townes skrev:Vinylen skal visstnok være temmelig bra mastret. Har den på vei i posten, så ser fram til å få høre den. Synes plata er svært bra, om enn ikkje helt der oppe med Slow turning og bring the family.Finbeck skrev:En av mine beste kjøp i år.
Venter utålmodig på sistnevnte selv. Hva synes du om Anathema - Falling Deeper? Den har blitt spilt en del her i det siste, og kommer nok til å bli spilt en god del fremover også.MonkeyCountry Audio skrev:
og venter stadig på at denne skal dukke opp:
MVH
Føler hele plata er et langt introspor til noe helt vilt bra... den kommer liksom aldri helt frem til poenget... men vakkert er det...vargen skrev:Venter utålmodig på sistnevnte selv. Hva synes du om Anathema - Falling Deeper? Den har blitt spilt en del her i det siste, og kommer nok til å bli spilt en god del fremover også.MonkeyCountry Audio skrev:
MVH
Med tanke på at det er gamle innspillinger i ny drakt, likte jeg det godt. Hørt We're Here Because We're Here?MonkeyCountry Audio skrev:Føler hele plata er et langt introspor til noe helt vilt bra... den kommer liksom aldri helt frem til poenget... men vakkert er det...vargen skrev:Venter utålmodig på sistnevnte selv. Hva synes du om Anathema - Falling Deeper? Den har blitt spilt en del her i det siste, og kommer nok til å bli spilt en god del fremover også.MonkeyCountry Audio skrev:
MVH
Har fått streng beskjed av broderen om å kjøpe de samme.impulse skrev:Du har jaggu god smak, Vargen! Våre to sist innkjøpte plater er helt identiske! ;D ;D
Hehe. ;D Det er søren meg ikke dårlig! Og da må det jo sies at du har god smak, du au! Jeg hadde kun to skiver fra før, så tenkte jeg måtte ha inn litt flere skiver av DT. Den nyeste må vel inn etterhvert den og.impulse skrev:Du har jaggu god smak, Vargen! Våre to sist innkjøpte plater er helt identiske! ;D ;D