Timer på egenhånd en fredag formiddag = qualitytime. Før et par pils og seeen lunch med Roberten, kjapp tur innom dyrebutikken og platebaren. Beklager kvaliteten på de røtne knipseriene som dokumenterer lykken.
Røkt skinkesandwich med surkål, salat og sennepsaus, en vinner kombinert med pils.
Etter noen snaisne tips i høreNÅ tråden, bestillinger begynner å ankomme baren.
Heavy Eyes, Bad Guys og Kadaver
Ellers noen utsatte kjøp og oppdateringer på "nyfronten"
Iris DeMent, Steve Earle og Hendrix
Ty Segall, Sound City, Son Volt og Helldorado. Den siste gleder jeg meg ekstra til. Et av norges mest oversette band (?)
noe singelgreier.
Black Keys m/RZA , Baby Woodrose, Charles Bradley og en singel til med Frode som jeg har flere ex av men kjekt som bytteobjekt på discogs.
HiFiRobban aka Roberten tipset tidligere i uka om at Terrifieds omsider var i butikk. 2 stk 10 tommer lykke.
Prikken over pølsa, i-en i rosinen. Et par billetter til Endless Boogie neste fredag.
Har nettopp kommet hjem etter pinsetur i Stockholm. Kom over en vinyl-butikk like utenfor Gamla Staden. Han hadde vel ca 10000 plater av alle slag. Jeg kjøpte Outrider av Jimmy Page. Butikken het Vintage Room. www.vintageroom.se
Gjorde et kupp i dag på en av de lokale bruktsjappene. Ca. 80 CDer til 200,- grunnet noe slitasje. Fant også noen godbiter ellers i CD-avdelinga. Totalt et par og nitti CDer, samt to på vinyl.
Kjøpte den siste Kylesa platen på vinyl; Ultraviolet. Første utgaven på svart vinyl er kun 350 eksemplarer så her må man være raskt om man skal ha tak i denne.