Hvordan er Barbieri-plata? Går og tenker litt på dette, liker det han har hatt på Solo Sampler-platene til Porcupine Tree.mikefish skrev:3 flotte plater siden sist :
![]()
![]()
![]()
Radka Toneff - butterfly : omsider fikk jeg kjøpt denne.vemodigt og vakkert
Richard Barbieri - stranger inside : spennende utgivelse fra Japan-veteranen
Sophia - Technology won't save us : intent nytt under solen der (heldigvis!!)
mvh. s,
Jeg er inspirert av tråden din Minutten, og derav de nevnte supergitaristeneMinutten skrev:FallenA: De fire siste der er virkelig bra.
Du har plukket ut 3 supergitarister som ikke prøver å imponere med teknikk, men du verden som de kan spille.
Og Radka er blant de få vokalister innen jazz jeg pleier å høre på.
Minutten
Jepp, gleder meg til å høre henne igjen, sammen med de gamle kumpanene Sly Dunbar & Robbie Shakespeare.marvealmar skrev:En 60 år gammel dame som heter Grace Jones har gitt ut en helt O.K. CD, men den er veldig høyt spillt inn!
det var vel en bass tråd her,her er d bass selv om jeg har rør og slanke høyt
http://www.youtube.com/watch?v=_UI4lttEKCw
mvh m
Jeg har bare den grønne, men har vurdert å skaffe en til. Tenke på den "sorte". Har du den? Eller er den røde bedre?mikefish skrev:gave fra brutter'n :
![]()
Hvor har du det fra?Lyngen skrev:![]()
Arve Henriksen sitt forbilde
Jeg leste et intervju (husker ikke hvor) med han hvor han sa at Jon Hassell og spesielt Power spot var en stor inspirasjonskilde*. En plate han så veldig opp til eller noe sånt.emotikon skrev:Hvor har du det fra?
(bastant påstand mener jeg)
Er det snakk om Long Distance Voyager, The Present og Octave?f skrev:Tre "nye" Moody Blues CD,er der Justin Hayward har stått for den digitale remastringen!
Til salgs på www.amazon.co.uk fra tirsdag av, og en mye bedre lyd er faktisk mastret fram
Disse CD,ene er ikke med i loudness war,en![]()
Beklager om jeg var litt frembus Lyngen. Ser nå i ettertid at mitt forrige innlegg ble litt....."kantete"Lyngen skrev:Jeg leste et intervju (husker ikke hvor) med han hvor han sa at Jon Hassell og spesielt Power spot var en stor inspirasjonskilde*. En plate han så veldig opp til eller noe sånt.emotikon skrev:Hvor har du det fra?
(bastant påstand mener jeg)
* husker ikke nøyaktig hva han sa, så det er mulig "forbilde" var mitt ordvalg.
Boden9 skrev:Er det snakk om Long Distance Voyager, The Present og Octave?f skrev:Tre "nye" Moody Blues CD,er der Justin Hayward har stått for den digitale remastringen!
Til salgs på www.amazon.co.uk fra tirsdag av, og en mye bedre lyd er faktisk mastret fram
Disse CD,ene er ikke med i loudness war,en![]()
Mvh
Boden9
Helt enig! Hans "fourth world musikk" står seg godt i dag også synes jeg.atonal skrev:A propos Jon Hassel;
anbefaler dette samarbeidet med Brian Eno på det varmeste hvis man har sans for Hassel. Lett å høre at flere er blitt inspirert av ham (og forsåvidt Eno), deriblant Henriksen og Molvær
Nei, denne:mikefish skrev:øh? den sorte Belle & Sebastian ? tenkte du på 'Dear Cathastrophy Waitress' (den Orange/sorte) ?