U
utgatt60135
Gjest
Panda Bear
Juppsann, det er utbredt innavl mellom Godspeed og Silver Mt Zion.Lyngen skrev:En plate jeg synes var litt vanskelig å sette karakter på. 7 av 10? Liker den i allefall uten å mene så mye ennå. Men jeg må si førsteinntrykket er enda bedre med Godspeed You Black Emperor! som er omtrent samme besetning etter hva jeg forstår.
Det der er da ikke Guns n´ Roses ?!Stereofix skrev:Fikk Guns n´ Roses - Chinese Democracy i dag, på vinyl!
Tja... :-\
Les Dagbladet i morgen.......Skogboer skrev:Er det Neil Young albumet allerede i butikken? Trodde ikke den kom før om en uke, eller noe slikt?
En riktig herlig plate, imo bedre enn den mye omtalte Plant & Krauss skiva, ligger litt i samme lavmælte Americana land men med en annen nerve.ErosLoveking skrev:Egentlig kunne jeg bombet denne tråden siden det dumper inn både det ene og det andre hele tiden, men ihvertfall en ting jeg har bestilt og får i løpet av neste uke er denne:
Det er faktisk ganske greit å teste og la seg innspirere av andre tråder og anbefalinger her på HFS, innimellom treffer det også.
Prøver å ha et åpent sinn, og det er faktisk en veldig sunn måte å ha "musikkfri" fra det en bruker mest tid på.