K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Du har ramla ut på vinylvogna Øyvind? ;DØivindJ skrev:Norah Jones - live from Austin tx (vinyl)
Metallica - Ride the lightning (vinyl)
Kari Bremnes - Svarta bjørn (vinyl)
Du har ramla ut på vinylvogna Øyvind? ;DØivindJ skrev:Norah Jones - live from Austin tx (vinyl)
Metallica - Ride the lightning (vinyl)
Kari Bremnes - Svarta bjørn (vinyl)
Så blir det här med...Jøgga skrev:Det ser nesten ut som om platesamlingen blir eldre jo mer musikk jeg kjøper
Vetiver er en vanlig ingrediens i parfyme.svingen68 skrev:Har aldri luktet Vetiver, og ikke hørt så mye på denne plata enda heller, men den høres bra ut så langt
Håper det er på cd og ikke vintage vinyl. For den versjonen er helt feil.svingen68 skrev:Pere Ubu,
Terminal Tower
Fantastisk skivegismo skrev:Kom i dag, lytter imorgen ;D
lol!baluba skrev:Spotify Premium
Det er et fint mål ! Er man nøye på hva man kjøper kan 200 lp'er være en utrolig bra samling. Kvalitet fremfor ræss som fagfolket kaller det. Tja...neste gang kan jeg i hvert fall foreslå og forklare hvorfor, så kan vi se hvor det enderBrasse skrev:Og madammen hadde pådratt seg en enorm gjespetrang som nok vitna om at eg hadde bladd lenge nok. Har jo et og annet på veg fra Amazon også. Har som mål å runde 200 stk i samlinga i 2010, ca 20 i mnd. Det burde jo gå fint. Neste gang kan du plukke og eg dra kortet.
Enig, dublering på vinyl er en hobby man kan spare til senere. Haldensarp, hører de ikke bare på Dylan i Østfold da ? Spøk til side, dersom dette innbefatter på med hodelykt og ned i gruvegangene bør du be om innføring i americana, det ser det ut til at gruvemesteren har meget god kontroll på, og det er en sjanger med mye gull.Brasse skrev:Holder meg i skinnet når det gjelder å kjøpe musikk jeg har hørt mange nok ganger som null og ett.