&
Joacim Thåström,
Be-Bop-A-Lula hela jävla dan - Deluxe (2CD+DVD)
Joacim Thåström,
Be-Bop-A-Lula hela jävla dan - Deluxe (2CD+DVD)
Vedlegg
-
5.3 KB Visninger: 432
Neida. Ikke bare Dylan. Hender det ramler inn en vinylboks med Neil Young også. Slik som i dag.Roberten skrev:Enig, dublering på vinyl er en hobby man kan spare til senere. Haldensarp, hører de ikke bare på Dylan i Østfold da ? Spøk til side, dersom dette innbefatter på med hodelykt og ned i gruvegangene bør du be om innføring i americana, det ser det ut til at gruvemesteren har meget god kontroll på, og det er en sjanger med mye gull.Brasse skrev:Holder meg i skinnet når det gjelder å kjøpe musikk jeg har hørt mange nok ganger som null og ett.
;D Har du lyst til å fortelle litt om denne boksen, rolfozzy ? Det hadde vært gode ting.rolfozzy skrev:Neida. Ikke bare Dylan. Hender det ramler inn en vinylboks med Neil Young også. Slik som i dag.
Boksen inneholder disse fire skivene. Er vel ikke så mye jeg kan si om disse som du ikke vet fra før tenker jeg. Kanskje at lyden er jævli god på de.Roberten skrev:;D Har du lyst til å fortelle litt om denne boksen, rolfozzy ? Det hadde vært gode ting.rolfozzy skrev:Neida. Ikke bare Dylan. Hender det ramler inn en vinylboks med Neil Young også. Slik som i dag.
Høres bra ut. Har sittet på gjerdet fordi folk på Hoffman-forumet har klaget på noen støyete pressinger og bulkete bokser.rolfozzy skrev:Boksen inneholder disse fire skivene. Er vel ikke så mye jeg kan si om disse som du ikke vet fra før tenker jeg. Kanskje at lyden er jævli god på de.Roberten skrev:;D Har du lyst til å fortelle litt om denne boksen, rolfozzy ? Det hadde vært gode ting.rolfozzy skrev:Neida. Ikke bare Dylan. Hender det ramler inn en vinylboks med Neil Young også. Slik som i dag.
Deilig å slippe susingen da... ;DVilhelmW skrev:Denne...Junjo er Esperanza's beste så langt. Bare å finne på cd, desverre. Denne kjellerdjupe bassen og mikrodetaljene fra rytmeseksjonen, skulle jeg gjerne hørt på vinyl via Vpi'en..
8) mvh. VilhelmW
Jeg synes den er bra og den kostet heller ikkke mer enn 89.- på PK Oslo City (trodde den kostet 119.-)decibelius skrev:Den Tom Russel skiva er jeg litt nysgjerrig på, er den bra?
Den finnes på Spotify, så det er sikkert en plate jeg kommer til å låne et øre til når jeg finner tid til det.KW skrev:Jeg synes den er bra og den kostet heller ikkke mer enn 89.- på PK Oslo City (trodde den kostet 119.-)decibelius skrev:Den Tom Russel skiva er jeg litt nysgjerrig på, er den bra?
Korte lytteprøver her.
www.amazon.com/Blood-Candle-Smoke-Tom-Russell/dp/B002JIH8PG
Mvh.KW
De får se og pelle seg ut og spille live for folket da serrumikefish skrev:ja det trist mteinum.det blir vanskelig å fylle tomrommet etter cd-plata når den forsvinner,men folket har talt.de foretrkker å laste ned/streame,og dermed ønsker de at heltene sine skal gå på lut og kaldt vann.har enda ikke hørt om noen artister som har kjent penger hos spotify.det var visst et band som halte i land 19 kr. her forleden.
mvh. s,