Laonard Cohen - Dear Heather
Vedlegg
-
5.5 KB Visninger: 368
Dette er muligens et teit spørsmål, men er de boksene å få kjøpt i vanlige butikker? Da tenker jeg på både Platekompaniet og Apollons filial ved Konsertpaleet.mikefish skrev:@ kjetinho : ja,desse cd-boksene fra Colombia records og andre er geniale.i tillegg til at de er rasende billig (30-40 kr.pr.plate) er det også udødlige klassikere.endel bonuslåter i tillegg.
Stor fan av Hiatt, men har ikkje klart å få helt fot på denne ennå. På det jevne, men foreløpig ikkje så mye mer. Får gi den noen runder tillarry skrev:Nytt fra Hiatt, og en av de bedre. Vokser stadig.....et godt tegn
Kjøper den i morgen på kompaniet .svingen68 skrev:Fikk en i posten i går:
Susanne Sundfør - The Brothel
Har ikke fått hørt så mye enda, men det høres ganske bra ut. Ikke noe 12 på dusinet greierLyngen skrev:Kjøper den i morgen på kompaniet .svingen68 skrev:Fikk en i posten i går:
Susanne Sundfør - The Brothel
Hva synes du?
Førsteintrykket mitt er også at det er en veldig, veldig bra plate . Tør ikke å skrive eventuelt fantastisk før jeg får den hjem, men mye tyder på at Rockettothesky får konkurranse om å være norges mest spennende artist.Rockefoten skrev:Du spurte ikke meg, men jeg syns Susanne har fått til en fantastisk plate.
Linda Ronstadt - Simple Dreams Ultradisc II 24 KT Gold CD - Mobile Fidelity Sound Lab, Inc.Linda Ronstadt Simple Dreams Limited-Edition 24K Gold CD Sourced from Original Master Tapes
1977 Breakthrough Spent Five Consecutive Weeks as the No. 1 record on the Billboard Album Chart
Linda Ronstadts Simple Dreams continued a creative streak that found the singer turning out album after album of incredible material at an astonishing clip. Featuring an expanded palette of styles and cutting-edge narratives, the 1977 set may be Ronstadts greatest work.
Paired with expert producer and arranger Peter Asher, Ronstadt delves into even deeper emotional waters to convey the feelings associated with loss, fantasy, risk, and romance. Her choice of materialranging from covers of Roy Orbison to Warren Zevon materialis simultaneously appropriate and bold.