Antonsen
Hi-Fi freak
liten bunke fra panorama idag:
Vedlegg
-
247.9 KB Visninger: 129
Vakkert!Gemini13 skrev:Denne kom i posten i dag
Bill Evans - Riverside Recordings
Easy peasy, jeg støtter option Bmikefish skrev:nå bør jeg : A ; kjøpe færre plater
eller : B ; kjøpe flere cd-reoler
Det er vel strengt tatt ingen "options" dette ;D ;D ;DRoberten skrev:Easy peasy, jeg støtter option Bmikefish skrev:nå bør jeg : A ; kjøpe færre plater
eller : B ; kjøpe flere cd-reoler
Tommy har eg fått med morsmelk sjøl Var tilnærmet hjernevasket på den en stund. En kompis og eg hadde en konkurranse gående kor vi begynte å spille den, mutet volumet for en god stund, så slo vi på volumet igjen, og det var om å gjøre å være "nærmest" der plata faktisk hadde kommet. Var skremmende nært noen ganger. Ofte etter 10-15 minutter med stillhet. Ganske autistisk når eg tenker tilbake på det...mikefish skrev:mange takk Todd ! ja,nå snurrer jeg rocke-operaen Tommy.en plate som jeg nærmest fikk inn gjennom morsmelken,men frem til nå bare har hatt i form av en musikkvideo på LD.
nå midt på sommeren er det ikke de helt store nye utgivelsene,så hvorfor ikke se litt tilbake i tid ? desse klassikerene selges nå i diverse kampanjer for 40-60 kr.det er helt klart at dette er musikk som skal lyttes grundig på.
mvh. s,