O
om.s
Gjest
The Smiths "Strangeways here we come"
på vinyl.....
på vinyl.....
Vi har en meget god og assortert brukt sjappe her i GBG, Andra Långgatans Skivhandel, der finner man tid til annen meget gode og bra tilbud, ikke er de dyre på pris heller, har betalt 100,- Sek for mine ex, og de er mint condition, etter en runde i vaskemaskinen er de som nye, de bruker å ha slipp hver måned, den siste fredagen i måneden legger de ut mye nytt som er kommet inn under foregående måned, er du i Gbg så anbefales det absolutt en tur innom....mikefish skrev:hei om.s !
hvor får du tak i The Smiths på vinyl ? Brukt ?
har "the queen is dead","strangesway" og "rank" på LP,men kunne tenkt meg flere av Smiths-LP'er,og da spesielt "meat is murder"
mvh. s,
Det blir nok i lengste laget ja, selv for gode vinylskivermikefish skrev:takk for informasjonen om.s ! men bor røfflig 90 mil fra Gøteborg så det blir litt langt og reise for å handle plater.
mvh. s,
Hvis innholdet er like bra og stemningsfullt som bildet ditt Morten T., så skal jeg la meg friste til kjøp.mteinum skrev:Jeg kjøpte denne igår:
Kari Bremnes - Live [FXCD 321]
Ser på kkv sine sider at denne skal slippes imorgen (mandag) - er det ikke hyggelig når butikken gjør slike feil ;D
Dette er ei plate med flott lyd/musikk og jeg er vel redd denne kan bli en gjenganger i ymse butikker...
Innhold:
- Sangen Om Ka Ho Anna Drømte Om 4:56
- Togsang 4:03
- Stjernelause Døgn 3:46
- Per Og Pål Og Janus 4:58
- Sangen Om Fyret Ved Tornehamn 4:50
- Litt Happiness Kan Ikkje Skade 3:44
- Hvis Du Kommer Tebake Igjen 3:24
- Søvngjengersken 5:19
- A Riddle Beside Another Riddle 6:19
- Skrik 6:14
- You'd Have To Be Here 4:30
- To Give You A Song 4:01
- Mitt Hjerte Hamrer Og Hamrer 4:56
- Hurtigrute 5:38
Her er det både store rom og slam i bånn, så liker du Kari Bremnes så bør du høre denne.
Da kan jeg anbefale deg Ken Hensley - Anthology som kom ut i 2000. Den inneholder 16 sterke "gamle" minner fra Hensley i god Heep-sound.realist skrev:Uriah Heep var min 70-tallsfavoritt fremfor noen!
Nettopp bestilt:
![]()