|
Forøvrig gøy å lese deres holdning til lyd når de relanserer sitt debutalbum Whites Off Earth Now!!Along with special guests Ryan Adams, Vic Chesnutt and Natalie Merchant we returned to Trinity Church and to the songs that we recorded 20 years ago.
Mofi plata låter veldig bra. Kan absolutt anbefalesTrane skrev:Forøvrig gøy å lese deres holdning til lyd når de relanserer sitt debutalbum Whites Off Earth Now!!
Etter en gjennomhøring har den allerede blitt hyllevarmer hos meg.......om.s skrev:Bruce Springsteen "Magic" denne kunne jeg spart meg :-\ ...
mvh
Takk gutter!om.s skrev:Bruce Springsteen "Magic" denne kunne jeg spart meg :-\ ...
mvh
Samme her, den har funnet sin plass i hylla allerede :-\ ...Sailor skrev:Etter en gjennomhøring har den allerede blitt hyllevarmer hos meg.......om.s skrev:Bruce Springsteen "Magic" denne kunne jeg spart meg :-\ ...
mvh
8)
Synd, men noen av de gode gamle traverne får det liksom ikke til lenger....da blir den ikke hyllevarmer hos meg ;Dom.s skrev:Samme her, den har funnet sin plass i hylla allerede :-\ ...Sailor skrev:Etter en gjennomhøring har den allerede blitt hyllevarmer hos meg.......om.s skrev:Bruce Springsteen "Magic" denne kunne jeg spart meg :-\ ...
mvh
8)
mvh
Terry Callier er kul gammel gubbe....så cool&relaxed vil jeg gjerne være når jeg blir gammel også...han gjorde en minneverdig konsert på Cosmopolite tidligere i år. "New Folk Sound" er herved på innkjøpslista.papworth skrev:Kanon skive!![]()
Den konserten skulle jeg gjerne likt å vært på. Er i ferd med å dykke ned i Calliers materie så, får vi se om det dukker opp non flere perler.Trane skrev:Terry Callier er kul gammel gubbe....så cool&relaxed vil jeg gjerne være når jeg blir gammel også...han gjorde en minneverdig konsert på Cosmopolite tidligere i år. "New Folk Sound" er herved på innkjøpslista.papworth skrev:Kanon skive!![]()
thanx