Muligens den beste billedlige fremstilling av alt pjattet i denne hobbyen.What the faen?!
Muligens den beste billedlige fremstilling av alt pjattet i denne hobbyen.What the faen?!
Komplett idiotisk.
Komplett idiotisk.
Henimot umulig å få alle armer, tallerken og motor til å bevege seg i ett, samme og absolutt horisontalplan. Eneste mulighet er et absolutt stivt og plant underlag, og hva skal man da med tre føtter på hver installasjon? Eneste poenget må være at bruker kan kompensere for produksjonsunøyaktighet.
Knallpris! Løp og kjøp om du er i markedet for en skikkelig spiller!Men ikke så fryktelig dyr. Ligger et pent eksemplar på ei britisk side til £ 400.
Har leitet lenge etter bilder av den spilleren.Vis vedlegget 473858 Vis vedlegget 473859 Vis vedlegget 473860
Bilder lånt fra nett, da jeg dessverre ikke har den lenger.
Min første high end spiller.
Win Lab SDC-10. Ikke ofte du ser en
Nei.Kjøpte du min?Denne er vel ganske sjelden, Mitchell Cotter B1.
Jeg hadde en slik, men med FR 66fx arm. på denne er det vel en FR 66S.
Solgte den alt for billig
Vis vedlegget 469985
min var sort kasse med Denon DP-6000 verk og FR66fx med B-60 base og Linn Karma pu
Det er faktisk noen av oss som driter i hvordan det ser ut, bare det spiller braDet var faktisk ikke så mange jeg hadde likt å hatt i hus - lite fryd for synet.
DEN er sjelden og ekslusiv dentakke meg til en ren og enkel Studer
Er det ikke mange utfordringer med så kort arm?
Hvorfor skal alltid alt være så langt?Er det ikke mange utfordringer med så kort arm?
Hvorfor skulle det være er problem? flott spiller iallfallEr det ikke mange utfordringer med så kort arm?
Er ikke så lang, men tynn er denHvorfor skal alltid alt være så langt?Er det ikke mange utfordringer med så kort arm?
Kort er best. Det sier i hvert fall kjærringa til meg
Ja den er flott, har ikke sagt noe annet, men det med vindskeive plater blir jo ett større problem.Hvorfor skulle det være er problem? flott spiller iallfallEr det ikke mange utfordringer med så kort arm?
mvh
Litt for kort arm. Kombinert med manglande platestramming, må ein halde seg til heilt plane plater.
Helt enigEt lite hjertesukk - til oppfordring:
Når man siterer (gjelder alle tråder) så er det fint om man "gidder" å redigere vekk bildevedlegg, noe tekst osv.
Ellers så blir trådene så forferdelig laaaaange
Eksempelvis denne Studer´n er det nå minst 5 bildeserier av