Skink_123
Bransjeaktør
Hyggelige ord Atle! Anlegget står fortsatt slik vi justere det musikken er viktigst og anlegget til for musikken! Glad du dro fram Sting sin Soul Cages, min favoritt, den ble hørt med helt nye ører den kvelden!
God beskrivelseKult
Øystein er en brakendes jovial hurragutt
God blanding! Hele alfa-betet!Hvilken musikk gikk det i ... igår?
Hva slags subwoofer er det på bildet?Hyggelig musikk-søndag! Jording er viktig! Vis vedlegget 701269 Vis vedlegget 701270
Det er en Audio Physic Rhea2!Hva slags subwoofer er det på bildet?
Veldig fin sak! Den tar vekk et støylag, og den er fin på elektronikk og CD plater og samt kabler og duppeditter!Skink123: Den Furutechen skulle jeg gjerne hatt tak i selv. Ser ut som en fornya utgave av "Simon"-spillet fra 80-tallet, den..Nærmeste jeg selv har er en Gryphon Exorcist..
Hvor er 600ene dine? Ikke kobla opp?
De kan jeg høre på hos enten familie eller venner!Skink123: Den Furutechen skulle jeg gjerne hatt tak i selv. Ser ut som en fornya utgave av "Simon"-spillet fra 80-tallet, den..Nærmeste jeg selv har er en Gryphon Exorcist..
Hvor er 600ene dine? Ikke kobla opp?
Men han har bare to av dem stakkar ....Det er en Audio Physic Rhea2!
"bare"? Er det intern bass-junkie humorMen han har bare to av dem stakkar ....
haraldo er Humorist og i det gode hjørnet i dag"bare"? Er det intern bass-junkie humor
Tror du det kommer av at dagens dose bass er innabords?haraldo er Humorist og i det gode hjørnet i dag
Nei det er litt for tidligTror du det kommer av at dagens dose bass er innabords?
Men han er glad i bassen sinNei det er litt for tidlig
Min erfaring med denne bassen er at den passer ypperlig til RaidhoVille 2 Audio Physic Rhea2 være bra i mitt rom på ca 18m2 sammen med Raidho x-1? Bruker nå B&W asw855 subwoofer. Noen som har tips om hvordan jeg kan få B&W asw855 til å spille litt bedre? Jeg er veldi glad i bass.
Hvis du virkelig er glad i bass så er det bare å kaste seg på DIY bølgen med en gang...Ville 2 Audio Physic Rhea2 være bra i mitt rom på ca 18m2 sammen med Raidho x-1? Bruker nå B&W asw855 subwoofer. Noen som har tips om hvordan jeg kan få B&W asw855 til å spille litt bedre? Jeg er veldi glad i bass.
Tror du det blir bedre med 2 Rhea i sammenligning med den ene B&W jeg bruker?Min erfaring med denne bassen er at den passer ypperlig til Raidho
Det har jeg ikke mulighet til, men takk for tips.Hvis du virkelig er glad i bass så er det bare å kaste seg på DIY bølgen med en gang...
Cerwin-hue høres ut som et skjellsord, eller er det bare meg som tenker sånnPsybient: Da skjønner du altså begrepet "Cerwin-hue"? Kan brukes om alle bassdyr, også de som ikke bruker Cerwin-Vega...
Haha jeg er litt enigCerwin-hue høres ut som et skjellsord, eller er det bare meg som tenker sånn
Tenkte jeg måtte ta meg litt tid nå som vi alle er innendørs!Gøy at du lager litt liv her igjen, @Skink_123
Ja, nå får du jo ikke lov til å gå på jobb lenger, en gangTenkte jeg måtte ta meg litt tid nå som vi alle er innendørs!
Kun inngangsdøra som er stengt :OJa, nå får du jo ikke lov til å gå på jobb lenger, en gang
Hva er det de brukes til?
se på bilde av snurra så forstår du detHva er det de brukes til?