Jeg stiller meg i rekken av beundrere, en nydelig Mercedes
Selv ratter jeg til daglig rundt i en Fiat Punto fra -94. Nåværende km.stand: 297.000. Problemer: Skiftet vindusviskere, bremseklosser, -skiver og -sko i løpet av de 97.000 km jeg har eid den. Dynamoen takket for seg på Biri, og etter å ha byttet dynamo og tilhørende reim takket den også for seg. På Biri! ;D Sånn går det når man strammer litt for hardt.. I påvente av fritid (haha) ligger det Bilstein-dempere, Eibach senkesett, poly-foringer, Bonalume shortshift kit, og en hel masse andre morosaker å venter på montering. Senere skal hele stasen avgårde til England for å bli skremt opp mot 120 sugehester. Kan bli en artig, liten sak...
Kosebilen: Lancia Delta HF "Vintergrale" 16V. Kjøpt "for å ha noe å kjøre med" mens jeg skulle fikset Puntoen. Skulle egentlig selges igjen i vår, men plutselig ble man helt bitt av basillen. Kanskje ikke så rart, en Integrale på vinterføre (eller vått føre.. eller bare
føre, for den saks skyld) er nesten mer moro enn man har godt av ;D Har allerede en lang liste modifikasjoner, men diverse morodeler er på vei her også...