Jeg snakker ikke om idotforklaringer, men heller hvordan vi diskuterer.OMF skrev:Vel det var ikke jeg som begynte med idioforklaringer i denne tråden, men jeg skal slutte med de -det fører ikke noe godt med seg. Point taken!Haavard skrev:OMF, du har helt rett, la oss slutte å kalle hverandre idioter.
Kan du være den første som begynner?
Tonen i dine innlegg kan ikke tolkes på noen annen måte, slik jeg leser dem, enn at de som har kjøpt kabler og synes de gjør en forskjell er idioter, og sant nok vi kan ikke bevise at kabler gjør en forskjell. Tross alt er det vel lite som er beviselig i verden, eller?
Håvard
Innenfor de rammene vi snakker om bevis her - så kan det meste bevises. Og alt vi anser som fakta og vitenskap i dag er bevist. Og alt elektrisk utstyr du har rundt deg - PC, klokker, GPS, telefoner osv er bygd opp og designet basert på at en kabel har kjente elektriske egenskaper som vi kjenner til i dag. Og vi har vel ikke funnet noen nye på over 100 år.
Så - jeg tror vi vet det som er å vite om kabler i dag.
Mvh
OMF
Joda, vi vet vel det som kan vites om kabler i dag. Elektriske egenskaper etc.
Men er dette grunnen til at du avskirver kabler? Er de vitenskapelige bevisene viktigere enn din subjektive oppfatning av kabelen?
Jeg vet ikke helt hva du legger i bevis, men for min del er ikke elektriske egenskaper ved kabler bevis for at de har betydning eller ikke. Det er mitt øre som langt på vei avgjør.
Håvard