I Danmark er 14 dage nok. Norge er lidt langsommereFull effekt etter tre uker, har jeg hørt.
Det er nok heller slik at danskene er noen fandens bløtdyr som er enklere å manipulere både psykisk og kjemisk! Nordmenn er langt tøffere og mer motstandsdyktig derfor tar virkestoffene lenger tid på å trenge gjennom!I Danmark er 14 dage nok. Norge er lidt langsommere
Sagde du bløddyr?Det er nok heller slik at danskene er noen fandens bløtdyr som er enklere å manipulere både psykisk og kjemisk! Nordmenn er langt tøffere og mer motstandsdyktig derfor tar virkestoffene lenger tid på å trenge gjennom!
Jeg er kun på andre runde...i lommetennis.Herlig tennismatch nå. Musetti, en 19 år gammel italiener, som spiller knallbra mot Djokovic i fjerde runde av French Open. Djokovic må løpe ræva ta seg!
Venstrehånds continental-grep, ser jeg
Mangler motorvarmer her. Inntaket er klart
French Open
Eventuelt en litt uraffinert fransk åpning. Skjønt bedre det enn Franks åpning.French Open
«Kapprusling» hadde kanskje vært noe?Ja, Bartesam! Fikk samme råd for 20+ år siden, krasjet og restene av sykkelen satt bort! Siden er det rusling /vralting som har vært "min ting"! Tore