Har den på LPGene Chandlers "Get Down" er episk!!! Har du den på 12"?
Litt synd att du ikke blev med på bildet når rulletrappa plutselig tok slutt Hyggelig og møte Scrooge igen
...og alle kjenner jo historien rundt Puma....
Dere må stadig friste med skolebrød
Kaffe klokka halv elleve på kvelden?!Ja, og snart blir det kaffe og enda ett skolebrød her!!!!
Hvorfor ikke? Jeg er en av de heldige som ikke er så pinglete/følsom at jeg ikke kan tilføre kroppen valgfri drikke/mat når som helst.... Er jeg trøtt så sovner jeg uansett!Kaffe klokka halv elleve på kvelden?!
Passiar er et annet ord for konversasjonMåltid på et pissoir? Æsj
Drossel driver bare litt reklame for denneDrossel - slike obskøne bilder er ikke tillatt her inne - slettes umiddelbart!!!!
Det synes jeg var både krenkende og stigmatiserende sagt. Hvor meget skylder jeg Dem?Hvorfor ikke? Jeg er en av de heldige som ikke er så pinglete/følsom at jeg ikke kan tilføre kroppen valgfri drikke/mat når som helst.... Er jeg trøtt så sovner jeg uansett!
Denne var såpass treffende, morsom og aktuell at jeg tenkte på den flere ganger i dag også. Vil tro noen av dem jeg passerte på spaserturen i formiddag lurte på hva jeg gikk og lo av
Dr det billedet jeg lagde op som skal censureres? Kan afsløre at det er fra en lukket gruppe og derfor ikke er omfattet af Fuckbooks censur.Han tenker kanskje at hvis det gikk igjennom den hyklerske sensuren hos fjesboka så burde det passere her også. Ikke et gyldig argument for noe som helst i min bok.
Jeg prøvde å finne bildet og fant den lukkede FB-gruppen. Forstår jeg det rett at det er en gruppe som diskuterer tredje sesong av en italiensk såpe-/realityserie?Dr det billedet jeg lagde op som skal censureres? Kan afsløre at det er fra en lukket gruppe og derfor ikke er omfattet af Fuckbooks censur.
Kva skal ein i allverda konservere inne på pissoaret?Passiar er et annet ord for konversasjon
Man kan selvfølgelig også konversere med hverandre inne på pissoaret.
Avnytelse av spise der inne er og anse som noe sært, og ei heller tilrådelig.