Ser ut som noe som han her kunne syklet på:
Det finnes regler for alt, også korrekt oppsett av sykkel før foto. Dette er på kanten til stryk;
Det ser jeg mange som gør. Altså glasur med kakao pulver.Sjokolade på kanelsnurre?!! Gale, gale mann. Melis er det eneste rette.
Burt ble jo nominert til en Oscar for sin rolle i den glimrende filmen Boogie Nights. En rollefigur som vistnok var sterkt inspirert av en kjent audiofil fra Oslo. Noen kommentarer til dette ?Burt hadde stuket.... særlig i "Best little Whorehouse in Texas"
Han kom aldrig over det att han ikke vant den gangen Robin Williams tok den fra hanBurt ble jo nominert til en Oscar for sin rolle i den glimrende filmen Boogie Nights. En rollefigur som vistnok var sterkt inspirert av en kjent audiofil fra Oslo. Noen kommentarer til dette ?
Ja, enig. For min del er det ingen grunn til å reise lenger sydover.Ahhhh.... Java Mocca, kanelknute og NASCAR live!!!
FØKK sydenturer & tilsvarende tull
Trudde ikkje du kunne sykle.Hvem sier noe om å tråkke? Vil ha den utstilt bare! En designperle. Du har nok bælma for mye Svarta Døden og tatt kål på all din fantasi....
Og jeg som trodde denne tråden var fotballfri sone. Første 45 med 22 frispark og ett skudd på mål sier en hel del. Argentina hadde akkurat nok forsvarspillere å bytte inn til at alle kunne få et gult kort hver. ( som er det som skal til for å stoppe Neymar ) England - Italia kan bare bli bedre.- og der var finalen i Greasy Taco Macho Cup mellom Argentina og Brasil ferdig! Håper søndagens EM finale byr på bedre foppall.