En heste k...?Ser Marit Bjørgen har fokus i media i dag. Ingen tvil om at damen er godt vant!
Vis vedlegget 754740
Før eller efter. Vist efter som jeg forstår det på størrelsenTatt hjemme hos meg
Heromlende... "parkerte" det en slik foran bilen min. Jeg var parkert utenfor en DeLucia ved inngangen. Kl var åpenbart 12-ish eller noe. Teppe + Ned på alle 4 - eh mot bygningen. Rævva i min retning. Hen bommet dog 180° på Mekka og det var kanskje like greit. Jeg var klar til å ved et uhell å sette bilen i feil gir og gi ham gratis tannbehandling. Uh.... Duh...Det ryktes at parkeringsvakta i området ble kalt inn på teppet
Kronologisk lesing er riktig - jeg gjorde det både med Wisting, Van Veeteren og noen andre - og det samme blir det med Hole. Wisting er i så måte gjort meget bra med ref. til kronoligi og henvisning/tilbakeblikk til tidligere bøker. Kan ikke lese Sartre, Dostojevski og Jung hele tiden hvis vi først skal pense innom "seriøs litteratur" hva nå det måtte være. Lettbente krimsaker er seriøst i stand til å fylle mitt umettelige behov for lesestoff på sengekanten ihvertfall, det går jevnt over 2-3 bøker i.l.a. uka.I forhold til krim og Nesbø
Selv leser jeg en del krim som tidsfordriv i perioder.
Bør vel nevne at jeg også leser rett mye mer seriøs litteratur og er nå endelig i gang med tredje delen av trilogien om Vernon Subutex.
Mye interessante musikk relaterte tin i den boken som omhandler livet til en innehaver ab en brukt vinyl sjappe.
Krim serier som Nesbø sin om Harry Hole mener jeg man bør lese i kronologisk rekkefølge ettersom persongalleriet gjerne utvikler seg i takt med tiden som går. i og i mellom bøkene.
Jeg ser det ligger et TAD TM-1201 "horn" til salgs på Ebay.
Jeg kan ikke si å ha sette dette i noe OEM dokumentasjon, kjenner du til dette?
Cabinets TAD | eBay
<p>Cabinets TAD</p><br><p> Cajas de medios TAD/Pioneer para el altavoz TAD TM-1201. Hechas en contrachapado de abedul. Están en buenas condiciones, aunque también se pueden vender completamente restauradas. Contactar primero para solicitar precio si está interesado.</p><p>A la venta tengo...www.ebay.co.uk
Passer egentlig best i hyllene MINEJeg har 4 stk. TAD 1201 i hyllene mine. Skulle ønske jeg kunne bruke dem til noe fornuftig.
Jeg liker dems bruksområde best av alt jeg har hørt (200-1000 Hz), men de passer ikke i nuværende rigg.
..maybe later in a different setup.
...dette er egentlig et spark i rævva til snickers. Nå må du faen meg få ut dissa 15" greiene, sånn at jeg får hivi ut dsisse 21" kinobassene og kan bruke TADisene mine til noe fornuftig.
Har du noen oversikt over hvor de ble brukt?Aldri. TM1201 var ikke beregnet på horn, og TAD/Pioneer har aldri gitt ut tegninger på noe slikt heller.