1/2 Tam
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 30.10.2015
- Antall liker
- 6.749
Rolig nå møgsvin... dette er en meget seriøs tråd om hifi og musikk....
Rolig nå møgsvin... dette er en meget seriøs tråd om hifi og musikk....
Gode ideer som en ikke rakk å realisere....
Altec 288/802 drivere med Permendur og Be membraner... beefed up magneter osv.
Integrerte beskyttelseskondensatorer med bypass funksjon etc. etc.
Vis vedlegget 756521
Custom vs. original 288
Vis vedlegget 756522
Drømmebil!
Skal kanskje ikke spørre hva du solgte den for...Er den nedsunket så er det ikke min feil! Da jeg solgte var den kun gått 60' km. - nå har den rundet 110' så jeg....
Mao - alt var bedre før
Hmm nu tirrer du vist Sluket. Skynd dig at sletteEr den nedsunket så er det ikke min feil! Da jeg solgte var den kun gått 60' km. - nå har den rundet 110' så jeg....
Mulig det, men antall kilo i sete?
What… Har lagret denne som favoritt på Finn i tilfelle Norsk Tipping skulle ringe…
Oppdaget tilfeldigvis at min gamle 911 Turbo ligger ute for salg!
Jeg liker trusler.Definitivt!
Ja - og det var enklere før, da kunne en true folk i øst og vest uten konsekvenser! Noen ganger gjorde man alvor av truslene, andre ganger bare for å skremme og det funka som regel det også! Trusler, krenking, sjikaner, mobbing.... - livets krydder!Jeg liker trusler.
Husker fra byggebransjen i Stockholm på -80t der hørte jeg om en som fikk folk og betale/prate før sig han gikk under navnet Hasse Snack. VarJa - og det var enklere før, da kunne en true folk i øst og vest uten konsekvenser! Noen ganger gjorde man alvor av truslene, andre ganger bare for å skremme og det funka som regel det også! Trusler, krenking, sjikaner, mobbing.... - livets krydder!
Virru se hifi? Abbonner på Stereo+ din nerd!Æremulig å få se noe hifi snart????
Sådan taler en RIGTIG Mafiosa.We have WAYS of dealing with oen.........